Sviestad på tisdag 060815!

anja skrev:
2377659 Ääääh, larv. Körde passet efter och då var det sjöblött på banan även då. Gick hur bra som helst trots att det sladdade och släppte överallt.
Ingen Alicia denhär gången. :(

Javisst fan går det. Jag minns Anderstorp i våras. Det gick, men det var inte upphetsande. Välkommen att kika på kicken!
Har dock ingen kompressor med mig den här gången :-)

Mattias skrev:
2377379 Östgötar! Släng gärna in en rapport om läderveken här vid 13.00. Taekk.

SMHI säger uppehåll. Det vore nåt, det.

Just nu är det sol och 23 grader varmt ute, svag bris. :cool:

En del moln runt omkring men bara små och lätta, det kommer bli skitbra det här ju!

Alx skrev:
2377850 Just nu är det sol och 23 grader varmt ute, svag bris. :cool:

En del moln runt omkring men bara små och lätta, det kommer bli skitbra det här ju!

Egentligen kvittar det. Jag ska köra! :mad: Jag börjar röra på mig nu då. Fast bara så sakteliga.

Mattias skrev:
2377861 Egentligen kvittar det. Jag ska köra! :mad: Jag börjar röra på mig nu då. Fast bara så sakteliga.

Tack då, för att man gjorde sig besväret att gå ut på lunchen :mad:

Vi ses, försöka att inte kracha idag bara... :tungan

Alx skrev:
2377867 Tack då, för att man gjorde sig besväret att gå ut på lunchen :mad:

Vi ses, försöka att inte kracha idag bara... :tungan

Jag ska kompensera dig.

Vad menar du med det sista? Jag är en väldigt skicklig motorcykelförare. Jag har bara haft otur med vindar, solljus och asfaltbeskaffenhet.

Mattias skrev:
2377876 Jag ska kompensera dig.

Vad menar du med det sista? Jag är en väldigt skicklig motorcykelförare. Jag har bara haft otur med vindar, solljus och asfaltbeskaffenhet.

:rolleyes: :D *host*

Mattias skrev:
2377876 Jag ska kompensera dig.

Just det.

Jag ska sitta här och f-femma ikväll/natt och vänta på den slutgiltiga rapporten.

Mattias skrev:
2377876 Jag är en väldigt skicklig motorcykelförare. Jag har bara haft otur med vindar, solljus och asfaltbeskaffenhet.

Jag fortsätter:

Däck, chassi, motor, djäfla idioter som inte kan hålla spår, unt so weither:D

Okej Mattias du kan visst köra hoj ibland utan att kracha :näsblod

Men nästa gång du ber nån kolla vädret så får nån annan göra det, jag röker inte, går jättebra att muta mej med mat å andra sidan :rolleyes:

Varför måste det alltid regna för i Linköping...

Första passet kändes allt bara allmänt kass...andra passa kändes lite bättre och man började lixom få upp farten.

Hinner inte mer än gå in i depån och slänga på däckvärmarna efter andra passet innan regnet kom,inte mycket men fullt tillräckligt....bara för att jävlas med mig..

Hata regn :mad:

Neutral skrev:
2379654 Jag vill veta vad Jannica glömde.

Det var den äldre herrn hon åkte med som glömde sin laptimersändare vid bankanten. Vad är det han kallar sig här? Mr Senilo, tror jag.

Jag körde till det bittra slutet, torkade upp ganska bra sista 20 minutrarna.
Men även att sladda runt i blötan ger ju färdighet.... eller hur?

Hade riktigt roligt idag, allt flyter... även i regnet :D

Jag tror ta me faan en sådan här träningskväll ger mer än en heldag där man får köra 20 min/t

//
Benny

P@trik skrev:
2379669 Varför måste det alltid regna för i Linköping...
Första passet kändes allt bara allmänt kass...andra passa kändes lite bättre och man började lixom få upp farten.
Hata regn

Helt riktigt. Heldagar med strålande sol suger. Jag hade också så där otroligt kul ikväll. Känner fortfarande total lycka :-) Försökt förklara för morsan på telefon hur in i helvete jävla kul det är men hon tycker bara jag verkar konstig, ha ha! Gahhh!!

RR:Benny skrev:
2379724 Jag körde till det bittra slutet, torkade upp ganska bra sista 20 minutrarna.
Men även att sladda runt i blötan ger ju färdighet.... eller hur?

Hade riktigt roligt idag, allt flyter... även i regnet :D

Jag tror ta me faan en sådan här träningskväll ger mer än en heldag där man får köra 20 min/t

//
Benny

Det är visst inte bara bakhjulet som uppför sig konstigt i vått. :rolleyes: Bäst att göra en tacklista.

Tack till:
* Alla förare som inte körde över mig när jag hasade typ tre mil eller hur långt det nu var
* R1Lillen och RRLarsson som kom och kollade vad tusan jag gjort och vilket skick jag var i (mer upprörd än skadad)
* Skambilschaufförerna och soparna
* Neutral som är den bästa depågrannen
* Torkel som är en hel reservdelsbank
* Min skyddsängel - jag fick inte en skråma
* Och alla andra. :)

Sorry om jag var grinig. Det var inte meningen.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back