ozto
Testförare
Rotorp skrev:2377285Ser ut som det kan bli hög luftfuktighet idag på banan.
det kommer torka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rotorp skrev:2377285Ser ut som det kan bli hög luftfuktighet idag på banan.
pitte skrev:2377004Ingen som vill träna nu efter års-racet när det är mindre classic-hojar att titta på , hi hi!

Machmud skrev:2377435När börjar körningen?
Babar skrev:237743817 släpps hojarna ut.. innan dess ska inskrivning, betalning o annat va fixat..
Bikerbitch skrev:2377398Humdidum, här regnar det. Beslutsångest. Åka eller inte åka..
Machmud skrev:2377439Låter ju möjligt... körning till 21?
MC Doktorn skrev:2377448Så klart du ska åka det blir torrt SMHI lovar uppehåll em och kväll
håkan skrev:2377342Va menaru nu? mindre classic hojar att VÄJA för menar du?![]()
![]()
Gustav1 skrev:2377555Utsikter till onsdag morgon
Regnet, med lokal åska, i nordligaste Östergötland drar bort. Senare i dag tillfälligt växlande molnighet och ca 20 grader. Men ett område med regn eller skurar når i eftermiddag den södra delen och rör sig sedan upp över resten av området. Sydlig vind, i natt ostlig eller växlande.
Ja, om man verkligen vill så kan man ju tolka det som uppehåll...men då får man vara bra optimistisk...
Bikerbitch skrev:2377567Onsdagen är ju inte intressant![]()
Gustav1 skrev:2377583Utsikter till onsdag morgon från och med nu, asså!
Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig.Bikerbitch skrev:2377588Ahaaaaaa, my bad.
Jag hoppas transiten är lutar-vänlig. Jag har ingen expertis hjälp på mitt depåstöd idag och kan således inte själv ta bort det medan jag håller i hojen och sen svinga mig upp på den.
Neutral skrev:2377599Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig.![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife