Sviestad på tisdag 060815!

Östgötar! Släng gärna in en rapport om läderveken här vid 13.00. Taekk.

SMHI säger uppehåll. Det vore nåt, det.

Utsikter till onsdag morgon

Regnet, med lokal åska, i nordligaste Östergötland drar bort. Senare i dag tillfälligt växlande molnighet och ca 20 grader. Men ett område med regn eller skurar når i eftermiddag den södra delen och rör sig sedan upp över resten av området. Sydlig vind, i natt ostlig eller växlande.

Ja, om man verkligen vill så kan man ju tolka det som uppehåll...men då får man vara bra optimistisk...

Gustav1 skrev:
2377555 Utsikter till onsdag morgon

Regnet, med lokal åska, i nordligaste Östergötland drar bort. Senare i dag tillfälligt växlande molnighet och ca 20 grader. Men ett område med regn eller skurar når i eftermiddag den södra delen och rör sig sedan upp över resten av området. Sydlig vind, i natt ostlig eller växlande.

Ja, om man verkligen vill så kan man ju tolka det som uppehåll...men då får man vara bra optimistisk...

Onsdagen är ju inte intressant ;)

ntvms15_2.png

Hata Gustav1!!! TREVLIGT!!!

Gustav1 skrev:
2377583 Utsikter till onsdag morgon från och med nu, asså!

Ahaaaaaa, my bad.

Jag hoppas transiten är lutar-vänlig. Jag har ingen expertis hjälp på mitt depåstöd idag och kan således inte själv ta bort det medan jag håller i hojen och sen svinga mig upp på den.

Bikerbitch skrev:
2377588 Ahaaaaaa, my bad.

Jag hoppas transiten är lutar-vänlig. Jag har ingen expertis hjälp på mitt depåstöd idag och kan således inte själv ta bort det medan jag håller i hojen och sen svinga mig upp på den.
Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig. :tummenupp

Neutral skrev:
2377599 Det är bara att sätta dig på hojen, sätt hälen mot depåstödet och rulla fram hojen så löser det sig. :tummenupp

Du kommer väl också till Sviesta? Tänkte be dig om hjälp med att springa igång eländet. :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back