Det är helt valfritt hur man definierar sig själv.
Kolla in www.särskolahoj.com
Jo men ska man inte försöka undvika det i sin hobby då? Att man måste kompromissa är ingen naturlag. Det är valfritt. Klart att alla har ekonomiska förutsättningar. Men för 35-40 tuss får man betydligt roligare hojar. Jag har alltid förespråkat äldre potenta fordon framför nya förnuftiga. Därför åker jag gamla lyxkryssare. Billigare, bekvämare och mer välutrustade än nya junkhögar.
Hojen kanske är en kompromiss. Det är väl annars den roligaste twinnen för de pengarna? Eller hur tänkte du? Den byggdes inte som någon kompromiss i alla fall.
Jag är inte särskilt ball. Jag är en ganska mjuk kille med kulmage men det hör väl inte hit. Hojar ska inte vara balla utan roliga.
Jag har inte sett några andra hojägare i samma utsträckning skriva ut att de har abs. Skriver dom ut det för att det är race? Nej för att det är säkert.
Har inte jag pengar till att bruka mina billiga hojar? Ehh jag åker året runt och ganska mycket. Sen har jag aldrig bränt runt på stan för att vara ball. Eller haft en hoj för att den är snygg. Har ganska sunkig plast på enduron och gatsoffan tvättar jag sällan. Jag kör.
Återigen puckon. Min poäng är: det finns roligare hojar för de pengarna.
Och nej era muppar. En ER6 har inte "bra klipp i motor" eller ett chassi som håller för att köra. Tycker du den är bra har du inte kört tillräckligt många hojar. Tro mig, jag har kört mycket så mig behöver ni inte försöka lura.
Ok Pucko. Vem bestämmer vad som är roligare hojar. Det finns dom som tycker att Customhojar är roligare än sporthojar, det finns dom som tycker twin är roligare än radfyror.
Eller tycker du att TS ska köpa en hoj som passar dig, istället för en som passar sig själv.