Vet ni om det finns statistik på vilken motorcykel som är mest överrepresenterad i olycks statistiken. Hade varit störtkul o se vilken modell som är sveriges mest klotade, Jag satsar allt jag äger och har på att det är R1 som toppar den ligan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

MattE. skrev:Men det ÄR väl R1?
Martinus skrev:Det är inte cykeln som är farlig utan idioten som håller i styret.
Martinus skrev:Det är inte cykeln som är farlig utan idioten som håller i styret.

Instämmer med dig.Martinus skrev:Det är inte cykeln som är farlig utan idioten som håller i styret.
Catman skrev:På en tre-års period, så är hela Sveriges bestånd av R1r klotade.
MAO, äger du en R1:a 01, som inte är klotad, så har någon annan klotat sin 2 ggr......

honkiie skrev:Moderna sportmotorcyklar borde väl annars vara de säkraste av alla? Bäst bromsar och manöverförmåga och sånt? Eller kanske motarder då men dom räknas inte.
Chii skrev:Förmodligen men varför fattar jag inte, Finns ju massor med maskiner med lika mycket och mer pulver i motorn
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |