Det har ju inte kommit några kontroversiella åsikter så debatten uteblir.Mr. Dante skrev:2231131Dåligt med åsikter i denna tråd, brukar ju skapa lite debatt när folk får tycka till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har ju inte kommit några kontroversiella åsikter så debatten uteblir.Mr. Dante skrev:2231131Dåligt med åsikter i denna tråd, brukar ju skapa lite debatt när folk får tycka till...
Mr. Dante skrev:2231131Dåligt med åsikter i denna tråd, brukar ju skapa lite debatt när folk får tycka till...
Då kan du börja med din så hakar jag på.oscar skrev:2232329Det har inte varit så värst många ordentliga motiveringar till svaren...
Gustav O skrev:2232338Då kan du börja med din så hakar jag på.![]()
Nej just det din fegis. Yttra dig först innan du klagar.oscar skrev:2232374Fast jag har inte yttrat mig om vem jag tycker är bäst...
Att bara säga tex Watz för att han var så duktig på Sviestad, eller Miinin för att han körde på gammalt material räcker inte för att jag ska vara övertygad!
Skulle dessutom vara kul att höre en motivering till vad det är som gör att tex Stiggy (inte i skittävlingar som SM) skulle få spö av tex Watz med båda på likvärdigt material!
Yellow Monkey skrev:2232357Om man backar klockan lite....
Anders Andersson och Christer Lindholm i sina fornstora dagar skulle sopa rent mot dagens RR elit i toppform!
Dubbel A idag skulle fortfarande spöa de flesta på gelleråsen...
men den bästa aktiva idag är nog... ja kanske stiggy
Tre raka titlar på två hojmärken mot alla som anses som stjärnor i dag är väl inte illa pinkat. Man kan ju undra hur mycket Lindström, Papunen m fl egentligen har utvecklats eller om de bara ska vara glada att inte behöva köra mot Cralle och Minin längre.Chris Ash skrev:Dessutom visade ju Cralle under sina år i Synsam/Veidec att han inte direkt "sopade rent" även om han var bäst.
Neutral skrev:2232868Tre raka titlar på två hojmärken mot alla som anses som stjärnor i dag är väl inte illa pinkat. Man kan ju undra hur mycket Lindström, Papunen m fl egentligen har utvecklats eller om de bara ska vara glada att inte behöva köra mot Cralle och Minin längre.
Du tänkte på 2005 då ?Chris Ash skrev:2232891Tja Lindström var ju minst lika snabb, han fattades i racecraft och jämnhet över en hel säsong. Jimmy i sin tur presterade högst mediokert i VM.
Men Miinin körde väl på en R1000 -03 när han satte sitt rekord 2005 och Jimmy på en R1 -06 i år?oFFkeFF skrev:2229940Hur fick du ett varvrekord på sviestad till "de flesta banor"?
Jimmy var bara några hundradelar från att slå det rekordet dessutom.
Det är en tolkning men frågan är vem man anser vara den bästa och inte vem som har bäst meriter. Fast Stiggy ligger ju ruskigt bra till och det var mellan honom Watz jag valde.Zilversurfer skrev:2233011Om vi alla tänker efter lite, så finns det inga konkreta argument som talar för att Stigefelt inte skulle vara bäst. Stigefelt är den förare som har lyckats bäst Internationellt senaste 15 åren. Så att påstå att någon är bättre än Stigefelt, när framgång talar sitt tydliga språk förstår jag inte. Att spekulera och tro att den ena är snabbare än den andre på likvärdigt material bl.a bl.a är något vi troligen aldrig kommer att uppleva, så länge Stigefelt kör iaf.
Det är bara meriter som räknas, inget annat.
Mvh//ZS
Zilversurfer skrev:2233011Om vi alla tänker efter lite, så finns det inga konkreta argument som talar för att Stigefelt inte skulle vara bäst. Stigefelt är den förare som har lyckats bäst Internationellt senaste 15 åren. Så att påstå att någon är bättre än Stigefelt, när framgång talar sitt tydliga språk förstår jag inte. Att spekulera och tro att den ena är snabbare än den andre på likvärdigt material bl.a bl.a är något vi troligen aldrig kommer att uppleva, så länge Stigefelt kör iaf.
Det är bara meriter som räknas, inget annat.
Mvh//ZS
Jimmy körde dessutom med 40 graders feber...sandstream skrev:2232995Men Miinin körde väl på en R1000 -03 när han satte sitt rekord 2005 och Jimmy på en R1 -06 i år?
Trist att inte Miinin verkar komma hem för att köra något NSBK-race i år![]()
sviestad i år?SENSEI skrev:2233130Jimmy körde dessutom med 40 graders feber...
Enligt rykten...samuel w skrev:2233137sviestad i år?
Ok?? Var depågranne med honom hela helgen och han såg ju fantastiskt pigg o glad ut för att ha 40 graders feber, jag hade aldrig orkat rodda o greja som han gjorde i det tillståndet, menmen en supermännsika kanskeSENSEI skrev:2233184Enligt rykten...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |