Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar ingenting.
TS inlägg var så mycket förvirrande och antydande att jag knappt kunde läsa det.
Jag fattar ingenting.
TS inlägg var så mycket förvirrande och antydande att jag knappt kunde läsa det.
Har man ryggmärke så har man accepterat Sverigemodellen. Detta
innebär regler som Hönan Agda m.fl har dikterat.
Alltså skippa ryggmärken om du vill vara en fri man!
Då får du inte komma upp i trädkojan.Jag fattar ingenting.
Jag skrev en hela radda med väl valda ord men sen blev jag bara förbannad .// John
Hur många färger finns de?
Om man kollar i paint o tar dom så kan man ändå ha nästan 200 klubbar, de räcker väl...
Under förutsättning att de respekterar mig vill säga, annars får det vara.
Det går rykten på stan om att du dricker kyld whisky med cola i. Kan nog bli svårt att respektera dig...
/ft, märklig nog utan ryggmärke
Inte för att vara den men det finns bara tre färger, Rött, Grönt och Blått. Resten är blandningar av dessa tre vilket ger olika nyanser och toner. Nej, Svart och Vit är inga färger.
I övrigt är Sverigemodellen ----!
Det där är inte riktigt sant, alla färger är unika, och det finns oändligt många av dem. Däremot har ögat bara tre typer av receptorer, vilket gör att man exempelvis kan lura ögat att tro att något är gult genom att blanda rött och grönt (om vi pratar additiv blandning). Det betyder inte att det är gult, eller att gult är en mindre riktig färg.Inte för att vara den men det finns bara tre färger, Rött, Grönt och Blått. Resten är blandningar av dessa tre vilket ger olika nyanser och toner.
Helt otroligt om några outlaw-typer skall bestämma vilka färger andra får ha på ryggen.Häpnadsväckande!
Kombinationer av rött, grönt och blått är bara ett sätt att beskriva hur vi gör för att lura ögat. Vill man istället beskriva färgen pratar man snarare om färgton (eller nyans), mättnad och intensitet.
Jag vet inte, jag är väl knäpp antar jag.Intressant, faktiskt.
Hur kommer det sig att du vet det? Jag brukar få veta att jag är bra på värdelöst vetande men...![]()
Jag fattar ingenting.
Jag var rätt onykter när jag skrev det. Jag tror i alla fall jag stavade rätt.![]()
Jag tror jag fattar nu. Är "Sverigemodellen" något "officiellt" ? Låter helt galet.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|