Sverige Mot Guld!

VAFAN, sluta bete er som några jävla treåringar.
Kolla mitt efternamn så ser ni nog att jag inte är svensk, snarare finsk. Jag har bott i sverige i hela mitt liv och kommer göra det också, jag håller till 100% på sverige :pannkyss
Sluta upp med att tracka andra,
SVERIGE ÄR BÄTTRE ÄN FINLAND I HOCKEY, SVERIGE VANN, FINLAND FÖRLORA. Det är svart på vitt! Alla som håller på Finland, GE UPP! :huvet

hållundan skrev:
A svarar jag nej, och på B så tycker jag att du borde sluta skämma ut dig mer än du gör.

Förresten, varför undrar du om jag är cp? Var i sammanhanget ser du en sådan koppling? Vi snackar hockey här. Finland torskar (igen), Sverige vinner. Slutspel, svårare än så är det inte.

Gå och lägg dig nu. Fjolla.

Sorry, blev nåt fel...inte dig det var menat till

McFille skrev:
Är du 12?
Sverige vann, face the facts. :banana

Det gjorde jag vid slutsignalen! S-V-E-R-I-G-E V-A-R B-Ä-T-T-R-E D-Ä-R-F-Ö-R V-A-N-N D-O-M. Vad är era problem...vad är det som inte får in?
Vad är det för fel? Vad lider ni av?

funeral skrev:
Vad är det för fel? Vad lider ni av?

Insikten att Sverige är bättre än Finland på ishockey. Det spelar väl ingen jävla roll att Finland vann sina uppvärmningsmatcher. När det väl gäller biter det svenska stålet fortfarande hårdast.... :lol

funeral skrev:
Jag har inget att skämmas för :fyllisar

bara för er att inse fakta

Det enda vi inser är att Sverige är bättre än finland i hockey, thats it! Och om du snackar statistik så kan du väl samtidigt dra upp alla äldre matcher också? Jag TROR (inte veta) att vi har spöat finland fler gånger än vad de har spöat oss i viktiga sammanhang (inte pojklags-hockey eller sånt skit).

Sen kanske du ska berätta för dem det du säger till mig, att du inte är finne :hihi Du är svensk med en ättling från finland men ändå måste du hålla på finland "bara för att"...

http://www.vasabladet.com/sport.asp?docID=14800 Detta beskriver finnarna bäst, precis så kommer det vara. Småsyskonen tror att de är störst, bäst och vackrast men tolerar inte när de blir satta på plats.
Och det där med att Finland var en del av sverige, det har heller aldrig hänt va? För det var väl Sverige som var en del av Finland :rofl

Chris Ash skrev:
Insikten att Sverige är bättre än Finland på ishockey. Det spelar väl ingen jävla roll att Finland vann sina uppvärmningsmatcher. När det väl gäller biter det svenska stålet fortfarande hårdast.... :lol

Dessutom, vad är det som säger att finland hade varit bäst i sin grupp om sverige hade varit i samma? Ingenting just nu :D *förlåt, ska inte sparka på de svaga något mer*

Dee_cati skrev:
Det enda vi inser är att Sverige är bättre än finland i hockey, thats it! Och om du snackar statistik så kan du väl samtidigt dra upp alla äldre matcher också? Jag TROR (inte veta) att vi har spöat finland fler gånger än vad de har spöat oss i viktiga sammanhang (inte pojklags-hockey eller sånt skit).

Sen kanske du ska berätta för dem det du säger till mig, att du inte är finne :hihi Du är svensk med en ättling från finland men ändå måste du hålla på finland "bara för att"...

http://www.vasabladet.com/sport.asp?docID=14800 Detta beskriver finnarna bäst, precis så kommer det vara. Småsyskonen tror att de är störst, bäst och vackrast men tolerar inte när de blir satta på plats.
Och det där med att Finland var en del av sverige, det har heller aldrig hänt va? För det var väl Sverige som var en del av Finland :rofl

Dessutom, vad är det som säger att finland hade varit bäst i sin grupp om sverige hade varit i samma? Ingenting just nu :D *förlåt, ska inte sparka på de svaga något mer*

Framförallt dig ska man inte prata idrott med eftersom du är totalt inkopetent och ointresserad, ungefär som jag om motorcyklar...totalt inkopetent och ointresserad.....

Man är ju tvungen att snacka statistik med folk som inte fattar nånting....då blir det ju ännuvärre.

Definera ordet "Svensk" Mohammed är född och har bott hela sitt liv i sverige men har irakiska föräldrar.Är han Svensk?

funeral skrev:
Framförallt dig ska man inte prata idrott med eftersom du är totalt inkopetent och ointresserad, ungefär som jag om motorcyklar...totalt inkopetent och ointresserad.....

Man är ju tvungen att snacka statistik med folk som inte fattar nånting....då blir det ju ännuvärre.

Definera ordet "Svensk" Mohammed är född och har bott hela sitt liv i sverige men har irakiska föräldrar.Är han Svensk?

:lol :hihi :rofl

Tack för att ni förgyllde min söndag. Skrattar fortfarande.

Och du, ordet Sporthoj säger dig ingenting va? Det ringer ingen klocka eller lyser något ljus? :7peta

:rofl :hihi

seyou skrev:
:lol :hihi :rofl

Tack för att ni förgyllde min söndag. Skrattar fortfarande.

Och du, ordet Sporthoj säger dig ingenting va? Det ringer ingen klocka eller lyser något ljus? :7peta

:rofl :hihi

Jodå...det låter som om det är nån sida som handlar om motorcyklar. Fick tips om att vissa kan vara heta på gröten härinne så då måste man ju passa på att jävlas lite :lol

funeral skrev:
Jag har inget att skämmas för :fyllisar

bara för er att inse fakta
Ledsen jag e lite sen med mitt inlägg, har firat...
Men att inse fakta är väl att inse att tre kronor har mött lejonen ett 70 tal ggr sedan 50 talet , tror finnland har vunnit 14 av dom matcherna.......FAKTA :va

holmstrom skrev:
Ledsen jag e lite sen med mitt inlägg, har firat...
Men att inse fakta är väl att inse att tre kronor har mött lejonen ett 70 tal ggr sedan 50 talet , tror finnland har vunnit 14 av dom matcherna.......FAKTA :va

Då måste du ha druckit lite väl mycket eftersom du inte fattar vad jag menar....vi snackar om årets turnering....läs alla svar innan du lägger dig i :7peta

funeral skrev:
Då måste du ha druckit lite väl mycket eftersom du inte fattar vad jag menar....vi snackar om årets turnering....läs alla svar innan du lägger dig i :7peta

Sverige vann ju årets turnering också, mot just Finland i finalen. Vad är det att snacka om egentligen? Sverige var OS-bästa lag...

funeral skrev:
Jodå...det låter som om det är nån sida som handlar om motorcyklar. Fick tips om att vissa kan vara heta på gröten härinne så då måste man ju passa på att jävlas lite :lol
Du borde helt klart ge dig in i Racingforumet och försvara en föredetting inom roadracingvärlden som heter Biaggi. Dina argument för finnpajsarnas ishockeylandslag är nästan identiska med de argument som Biaggi-talibanerna använder.

Chris Ash skrev:
Sverige vann ju årets turnering också, mot just Finland i finalen. Vad är det att snacka om egentligen? Sverige var OS-bästa lag...

Som sagt läs alla inlägg innan du lägger dig i :7peta
Men du kanske är som dom flesta andra...sniffat bensin hela livet :3freak

valmers skrev:
Du borde helt klart ge dig in i Racingforumet och försvara en föredetting inom roadracingvärlden som heter Biaggi. Dina argument för finnpajsarnas ishockeylandslag är nästan identiska med de argument som Biaggi-talibanerna använder.

Okej....vilka argumentationer är det som herrn inte gillar?

Chris Ash skrev:

Nu är det ju faktiskt så att de spelar med komposit eller trä/glasfiber klubbor, men jag förstår vad du menar. :pannkyss

Sverige har väl mött Finland 70 gånger i sådana här sammanhang (VM/OS och andra cuper), vunnit 41 gånger, förlorat 14 och spelat 15 oavgjorda. :fakta

Det går troll i huvet på finnarna så fort de ska möta Sverige, det är nästan synd om dom. :)

Chris Ash skrev:

Medaillenspiegel
Platz Land Gold Silber Bronze Ausbeute
1. Deutschland 11 12 6 29
2. USA 9 9 7 25
3. Österreich 9 7 7 23
4. Russland 8 6 8 22
5. Kanada 7 10 7 24
6. Schweden 7 2 5 14

funeral skrev:
Du är välkommen till en diskusion när du har alla hemma

Svider det verkligen så jävligt att du kände dig tvungen att registera dig på ett forum där du

1. är inkompetent
2. gnäller som en 5-åring
3. gång på gång framställer dig själv som en komplett idiot?

Du ger onekligen begreppet självplågeri en helt ny dimension. Fascinerande patetisk.

Edit; Nu inser inte du exakt hur kul detta är, men när till och med ukkinukki, ovanför dig, gör ett inlägg som är mer läsvärt än ditt... Ja, då har du inte lyckats så bra....

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...