Sverige Mot Guld!

m.pelkonen

Pensionerad
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Dieseldriven
Är det någon mer som sitter och skakar hemma angående matchen, kan ju fan inte sitta still ens :död Vad fan ska jag göra så jag slutar skaka och kan lugna ner mig :3freak

FAAN TA GULD NU SVERIGE!!!!!!!!!

och, ALLA ska skriva lycka till till tre kronor så dom vinner, LOVA! :fyllisar

2-1 TRE KRONER tror jag....jaaaaaaaaaaa klart att dom vinner kan inte heller sitta still

5-2 till finland. hoppas jag har fel. NÅgon som vet vart man kan se matchen på weben?

stoooffe skrev:
Har du inte SVT där du bor eller? :3freak

Jo på en 14 tummare. Vår stora tv å hemmabio paketet står i gammla huset för vi gör iordning här innan vi tar upp allt.

Det har väl aldrig varit lättare att ta guld! :) :)

Bifogat

• Norrlandsguld-{gpiff-lsr5y-ueyt0}.jpg
    Norrlandsguld-{gpiff-lsr5y-ueyt0}.jpg
    8.9 KB · Visningar: 40
stoooffe skrev:
Waxolm? :hihi

Ok, men googla lite funkar kanske.

Tror dock att man behöver sånt där tv-korts grejsimoJs i datorn för att kunna ta emot tv sändningar.

Har tv kort. Men vad hjälper det? behöver ju anten oxå då.. Eller?

prulle skrev:
Har tv kort. Men vad hjälper det? behöver ju anten oxå då.. Eller?
Det kanske räcker med en antennsladd om det är gynsamma mottagningsförhållanden. :tomten

Jag tror på 4-1 till Finland. Tyvär. :(

Spelar Sverige mindre fult när dom spelar mot ett grannland än om dom tex hade spelat mot tjeckien?

Har inte sett nån match tidigare så jag har inget att jämföra med.

En annan grej, brukar inte utvisningstiden stå efter det landet som har en spelare utvisad? Nu står de iofs PP men iaf. Inte kan man byta plats på tiden :4skrika

Mark skrev:
Spelar Sverige mindre fult när dom spelar mot ett grannland än om dom tex hade spelat mot tjeckien?

Har inte sett nån match tidigare så jag har inget att jämföra med.

En annan grej, brukar inte utvisningstiden stå efter det landet som har en spelare utvisad? Nu står de iofs PP men iaf. Inte kan man byta plats på tiden :4skrika

Det där brukar variera men helt klart behövs en standard om hur klockan osv ska se ut. I OS har den dessutom sett ut som skit, man ser knappt vad det står för land eller flaggans färger trots att man kollar på storbild. Varför ha en sned resultatklocka!!??

Just ja, glömde: Finnjävlar! Oförtjänt av dem att få första målet efter ett sånt spel av Sverige. Men nu får de ta och matcha lite mer och se till att sätta dit de fula jävlarna från öst :4skrika

Nu har finnjävlarna det där förbannade maxflytet som bara de kan ha. Helvete, detta känns inte bra.

valmers skrev:
Nu har finnjävlarna det där förbannade maxflytet som bara de kan ha. Helvete, detta känns inte bra.

Det ordnar sig. Masskollapsen från VM 2003 sitter kvar i finnarnas bakhuvuden. Med det spelövertaget Tre Kronor har haft hittils kan inte finnarnas flyt hålla i sig.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti