Sverige idag..

Det är inte så jäkla konstigt att det går trögt för Liberalerna. De enda gångerna man hör något från dem så är det för att de är mot någonting. Jag vet inte när jag senast hörde ett liberalt förslag därifrån, om nånsin.

Det är inte så jäkla konstigt att det går trögt för Liberalerna. De enda gångerna man hör något från dem så är det för att de är mot någonting. Jag vet inte när jag senast hörde ett liberalt förslag därifrån, om nånsin.

Ibland är dom ju för saker, som pedofili, tidelag och knark...

Det här med förhållandet till SD är ju det klassiska moment 22 för liberaler.
-Vi måste vara toleranta mot alla, även SD.
-Vi kan inte vara toleranta mot SD som har en annan "värdegrund" än oss.
Den här frågan har och kommer alltid splittra liberaler.
VSB...

Så här skriver nån:
En gång i tiden var Sverige ett ganska tråkigt land när det gäller mat och svenskarna åt mest bara för att bli mätta, men under de senaste åren har svenskarnas intresse för mat varit enormt stort vilket har lett till att svenskarna nu har blivit otroligt duktiga på det. Numera är svenskarna faktiskt bäst i hela världen på mat. Om du går ut och äter så får du idag bättre hamburgare i Stockholm än i New York, bättre pizza i Stockholm än i Neapel, bättre Spaghetti carbonara i Stockholm än i Rom, bättre entrecote i Stockholm än i Paris, bättre sjötunga meuniere i Stockholm än i Cherbourg, bättre BBQ i Stockholm än i Austin, bättre ramen i Stockholm än i Tokyo, bättre sushi i Stockholm än i Osaka, bättre tapas i Stockholm än i Barcelona, bättre schnitzel i Stockholm än i Wien...

Jag kan hålla med om Italien USA

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage