Sverige idag..

En annan sak: skippa de där ”låtsas-sommarjobben” där 15 ungdomar sitter och kollar i sin mobil medan en eller två petar i marken med en kratta.
Åååh vad detta känns igen!
Finns ett gäng sommarjobbande ungdomar som ska städa och rensa runt campus.
Ser dem varje morgon när jag parkerar bilen.
De har röjt ca 20 meter på lika många dagar...

Dom har ju någon slags arbetsledare som ska se till att någonting blir utfört?
Men visst, det är säkert inte den mest arbetsamma som får det jobbet heller.

…och gissa vad de sedan förväntar sig när de börjar sitt första ”riktiga” jobb?

”-Asså…. ska JAG göra allt det där..?”

Med vänlig hälsning,

1751613901095.png

View attachment 517771
Det är ju bra att de gör folk uppmärksamma på det här, men vet inte alla redan om det? Eller överskattar jag mina motmänniskors allmänbildning igen?

Det är ju bra att de gör folk uppmärksamma på det här, men vet inte alla redan om det? Eller överskattar jag mina motmänniskors allmänbildning igen?

Du överskattar dina motmänniskor....

Såg du klippet på han som gjorde tricket mot två solande kvinnliga poliser?
Till och med dom föll för det men reagerade snabbt och omhändertog snubben.

Det är dags för något liknande glitterbomb fast med mobiler och surfplattor

Någon gång då och då dyker ett klipp upp med tanten i Rom som går omkring och ropar "Attentzione... Pickpockets" och filmer på hur dom länsar folks väskor och fickor.

I dag när jag sökte på mobiltelefonstölder på youtube så dök det upp ett klipp där tanten syntes i bild, hon ser ut som man tänker sig en italiensk tant, men det räcker med att vanliga männisskor står upp emot tjuvjävlarna för att det ska bli svårt för dom.

Sedan fastnade jag i en loop med klipp på han som åker bil i Afrika och sträcker ut telefonen och filmar/håller den utanför, i andra handen har han en tazer...

Kan man inte bara känna av vad det är för typ av människa som vill ha hjälp?

Eller så röstar man rätt bara.

Apropå alternativa medier, tre bra exempel på varför de behövs, dessutom i samma avsnitt.

1. Invandringen förstör grundskyddet i pensionen
  2. JK valde ge 840k till en våldtäktsman
  3. Thomas Bodström är och var korrumperad

Håll till godo @BrooklynS och @L. Mäkinen

Apropå alternativa medier, tre bra exempel på varför de behövs, dessutom i samma avsnitt.

1.Nej då invandringen förstör inget grundskydd!
2.Clickbait
3.Thomas känner jag rätt bra...korrumperad haha...! du har ju liksom noll koll! :hjarta

Kvartal är väl ganska etablerade och inte speciellt alternativa numera? De har ju till och med bokcirklar och speciella avsnitt om opinionsläget.

Kvartal är väl ganska etablerade och inte speciellt alternativa numera? De har ju till och med bokcirklar och speciella avsnitt om opinionsläget.
Så är det förstås, och en av deras flitiga medarbetare/gäster påstods ju finansieras av Ryssland, av självaste Magdalena Andersson.
Så när Brooklyn pratar Ryssland så är han faktiskt i den ringhörnan.

Den här bilden platsar i denna tråden också.............
1751784210213.png

Observera stavningen på skylten.

Det hela började med att S-toppen Sara Kukka-Salam, i en intervju med Svenska Dagbladet, sa att var femte person i allas bekantskapskrets borde vara utrikesfödd. Detta eftersom statistiken visar att ungefär var femte person i Sverige är utrikesfödd.

– Om var femte kompis inte är utrikesfödd så skulle jag säga att man inte bidrar till ett integrerat Sverige, säger hon till tidningen.

Sara Kukka-Salam, kommunstyrelsens ordförande i Solna.

Last edited:
Den här bilden platsar i denna tråden också.............
View attachment 517856

Observera stavningen på skylten.

Det hela började med att S-toppen Sara Kukka-Salam, i en intervju med Svenska Dagbladet, sa att var femte person i allas bekantskapskrets borde vara utrikesfödd. Detta eftersom statistiken visar att ungefär var femte person i Sverige är utrikesfödd.

– Om var femte kompis inte är utrikesfödd så skulle jag säga att man inte bidrar till ett integrerat Sverige, säger hon till tidningen.

Sara Kukka-Salam, kommunstyrelsens ordförande i Solna.

Sjuklövern som vanligt, rösta bara SD så kanske Sverige är beboeligt om hundra år.

Back