Sverige idag..

Japp, de hade inte klarat sig i krig heller.

De svek, mänskligt men ynkligt.

Men om vi röstar på politiker som håller fram dessa värden, så får vi myndighetspersoner med dessa värden, och då får vi sådana här poliser. Det är helt självklart och just Örebro utmärkte sig ju redan under korankravallerna som ytterst svaga. Inte ett skott avlossades vad jag minns. Inte ett. Och inte heller nu.
Som jag skrev, de ska INTE vara ”mänskliga” de ska göra sitt jobb !!!

Återkommer till de gräsliga händelserna i Örebro.
Se denna film, åtminstone från ca 2:50 och några minuter.
100% vilja, rör sig snabbt, målmedvetet och metodiskt. Detta är i huvudsak vanliga patrullerande poliser.

Tro inte på vad de säger, kan man hitta modiga män och kvinnor i USA borde de gå att finna här.

Lätt tillgång till automatkarbin och hagelgevär (bra inomhus, hagel går inte lika lätt genom väggarna som vanliga kulor, mindre risk för skadade bakom väggen)
och i Sverige läser jag idag i gp.se
1748767165395.png
Klart för mig att poliser i USA / i Sverige har olika bakgrund / förutsättningar på jobbet.
En svensk polis som jobbar som polisen i USA blir av med jobbet .........

Gyllene tillfälle att försitta.
Lätt tillgång till automatkarbin och hagelgevär (bra inomhus, hagel går inte lika lätt genom väggarna som vanliga kulor, mindre risk för skadade bakom väggen)
och i Sverige läser jag idag i gp.se
View attachment 516041
Klart för mig att poliser i USA / i Sverige har olika bakgrund / förutsättningar på jobbet.
En svensk polis som jobbar som polisen i USA blir av med jobbet .........
Visst är det så, men de goda nyheterna är att det är helt valfritt att rösta på politiker som driver feminisering, snällifiering och pacificering inom polisen.

Gyllene tillfälle att försitta.

Visst är det så, men de goda nyheterna är att det är helt valfritt att rösta på politiker som driver feminisering, snällifiering och pacificering inom polisen.
Du har rätt i det men vilket parti ska man rösta på om man vill ha dödsstraff som i Kina eller Iran för "yrkesmördare". Som dom här. Varför dödsstraff ?
För det är den billigaste lösningen.
Läs tex
1748778614349.png
I Kenya var när jag var där 1977 rån "a hanging offence".
När blir rån "a hanging offence" i Sverige ?
Möjligen när det införs sharialagar i Sverige om 50 år.

Du har rätt i det men vilket parti ska man rösta på om man vill ha dödsstraff som i Kina eller Iran för "yrkesmördare". Som dom här.
View attachment 516054
I Kenya var när jag var där 1977 rån "a hanging offence".
När blir rån "a hanging offence" i Sverige ?
Möjligen när det införs sharialagar i Sverige om 50 år.
I Sverigedemokraterna ryms denna diskussion, ingen annanstans.

Rösta bara SD.

Fattar inte Barcelona
Försäljningen av (s) lotter i Kombilotteriet till bl.a. senila pensionärer har skötts av ett telefonsäljföretag Effective Communication i Barcelona. Tobias Baudin har tydligen varit en flitig resenär med täta inspektionsresor till Barcelona, eventuellt varje månad #. På (s)-uppdrag helt enkelt.
# reser du varje månad kan du ofta resa extremt billigt med TR biljetter där returen är mer än 3 veckor senare (dvs ej affärsresa) Lösningen är två TR biljetter, du reser dit med den senaste biljetten och tillbaka 2 dagar senare med returen på den biljett du reste Till på för en månad sedan.

Last edited:
Nån anonym kan sabba ditt liv fullständigt!!!

View attachment 516107
"Jag ställer mig frågande till uppgifternas riktighet, men har svårt att svara med säkerhet eftersom ni inte anger vad 'stora mängder' betyder i sammanhanget. Jag drack en starköl (33 cl) i påskas, exempelvis. Dessförinnan var det bubbel på nyår. Avgör själv."

...och om man verkligen vill att de ska kolla upp en så:

"PS. Vill passa på att tipsa om att Handläggar Handläggarsson brukar kopiösa mänder narkotiska preparat dagligen. Ni bör undersöka noga!"

Nån anonym kan sabba ditt liv fullständigt!!!

View attachment 516107

Innan man går igång på detta:

1. Har du fått brevet själv eller är det något som hittats på nätet?

2. Varför saknar brevet både ärende-/diarienummer och avsändare? Något som myndighetskorrespondens rimligen alltid har.

Det kan inte vara så att det är fejk?

Med vänlig hälsning,

Helt jävla sjukt att de kan göra det som privatperson. Samma med anmälan om missförhållanden för barn. Soc måste göra hela processen och tar tid och resurser från de som verkligen behöver hjälp.
Det stora problemet består i hur de är utbildade, vilka de fått lära sig har skyddsvärde och inte. Den bedömningen följer inte normala etiska förhållningssätt utan de lär sig ett skevt sätt att se på, ja, det mesta.
Jag tror inte jag hade kunnat bibehålla ett sunt synsätt intakt under 3 1/2 år på den utbildning jag påbörjade men hoppade av.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back