Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De fick konkurrens av USASida undrar varför de inte kan hederligt förskingra sina pengar helt plötsligt.
Fattar verkligen inte varför Sverige ska lägga sig i detta.View attachment 512386
och som sagt varför är inte Carl Bildt med på de åtalades sida ?
Den lättkränkte har blivit finkad av en annan lättkränkt!AFA aktivist gripen i Turkiet. MSM mörkar hans bakgrund. S och M är "bekymrade".
Det är därför det är en plikt att vara anti etablissemang fortfarande. Var det.

Bra, det här är vad M och S vill ha tillbaka.

Jag betalar gärna en slant för att slippa den förbenade sommartidsomställningen. Vitsen finns inte i min värld. Om man gillar att gå upp för tidigt så är det ju fritt fram att göra så utan att behöva tvinga resten av landets befolkning att göra samma sak.Du betalar.
![]()
Susanne från Vindeln vägrar vrida klockan till sommartid
När resten av landet ställer om till sommartid fortsätter klockorna hos Susanne Gudmunds i Vindeln att ticka på enligt normaltid, alltså vintertid. Hon är Sveriges representant i en internationell sammanslutning för de som vill avskaffa sommartid. – Min morgon kommer att vara precis som alla...www.svt.se
Fördjävla skönt med en ljus timme till på kvällen för utomhusaktiviteter när man tillhör skolungdom/skatteutsatta (dottern uppskattar att kunna rida ut i skogen efter jobbet).Jag betalar gärna en slant för att slippa den förbenade sommartidsomställningen. Vitsen finns inte i min värld. Om man gillar att gå upp för tidigt så är det ju fritt fram att göra så utan att behöva tvinga resten av landets befolkning att göra samma sak.

Vad hindrar dig och dottern att rida en timme tidigare?Fördjävla skönt med en ljus timme till på kvällen för utomhusaktiviteter när man tillhör skolungdom/skatteutsatta (dottern uppskattar att kunna rida ut i skogen efter jobbet).
Det är väl bara att göra som den IQbefriade kärringen och knoppa en timme till på morgonen och gå hem en timme senare från jobbet, förutsatt flextid eller medlidande kolleger (för de som inte har motarbetare).![]()
Må så vara men att vägra ställa om klockan och sitta hemma och rita teckningar duger inte.Jag betalar gärna en slant för att slippa den förbenade sommartidsomställningen. Vitsen finns inte i min värld. Om man gillar att gå upp för tidigt så är det ju fritt fram att göra så utan att behöva tvinga resten av landets befolkning att göra samma sak.
Jobb kanske? You should try it.Vad hindrar dig och dottern att rida en timme tidigare?
Jag lovar att ljuset inte påverkas av att klockan ställs om.
Åt det hållet funderar det ju inte. Ungarnas skola börjar enligt klockan och då måste man gå upp en timme för tidigt. Att njuta av ljusa kvällar får man ju göra oavsett. I Sverige är sommarkvällarna ljusa helt enkelt. Det är ju så ljust att det är ett problem att få ungarna i säng redan utan att sommartiden ställer till det ännu mer.Fördjävla skönt med en ljus timme till på kvällen för utomhusaktiviteter när man tillhör skolungdom/skatteutsatta (dottern uppskattar att kunna rida ut i skogen efter jobbet).
Det är väl bara att göra som den IQbefriade kärringen och knoppa en timme till på morgonen och gå hem en timme senare från jobbet, förutsatt flextid eller medlidande kolleger (för de som inte har motarbetare).![]()
Jag förstår att släkten är viktig för dig, men inte varför det ska påverka andra.Jobb kanske? You should try it.
Själv tycker jag det är bra att jag kanske hinner ut till vildsvinen någon jävla gång.
Hon har ju ett kontorsjobb 9-17 och åker med kollektivtrafiken och kvällsljuset på vår och höst underlättar. Det är (var för min del) dessutom mer körtid på kvällsträningarna för gokart.Vad hindrar dig och dottern att rida en timme tidigare?
Jag lovar att ljuset inte påverkas av att klockan ställs om.
Höhö.Jag förstår att släkten är viktig för dig, men inte varför det ska påverka andra.
Då får hon ju välja ett jobb som passar med hennes hobbyer. Varför det ska påverka resten av befolkningen är oklart.Hon har ju ett kontorsjobb 9-17 och åker med kollektivtrafiken och kvällsljuset på vår och höst underlättar. Det är (var för min del) dessutom mer körtid på kvällsträningarna för gokart.
Och som jag nämnde på ett annat forum för några år sen, lätt att gnälla om sommartid men sen åker man raskt iväg på semester till en annan tidszon och tycker att det är helt ok med tidsomställningen......
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |