Sverige idag..

Varför är Kina så intresserade av all viktig infrastruktur? Telecom, energi, solkraft , vindkraft, fordon, drift av tåg osv? Jag undrar, åh vad jag undrar.

Se även sjukhusutrustning, labutrustning, etc. Under covid blev det riktigt svårt när leveranser från Kina i stort sett stoppades.

Ahh, då använde han det som det grekiska ordet Παρακαλώ. (Parakaló.) som används som utfyllnad titt som tätt.
Många svarar i telefonen med det, andra säger det mitt i dina meningar, jag tror inte ens Grekerna kan tala om vad det batyder längre....
En finsk bekant använde perkele som tomgångsord när han pratade finska och helvete på svenska.

Se även sjukhusutrustning, labutrustning, etc. Under covid blev det riktigt svårt när leveranser från Kina i stort sett stoppades.
Den enda som kunde fixa munskydd var en gammal kollega till mig i Kina som skickade med FedEx 😅
Jag fick betala tull 🤨

Man nog nu gissa att Batra inte borde behövt gå.
Det hela lär vara orkestrerat från Norra Bantorget.

1000035188.jpg

Hög tid att någon tar tag i årtionden av asylturism:

– Vi har väldigt många med svenska pass som inte borde ha svenska pass. Man har alltså kommit som flykting till Sverige, sedan har man valt att åka tillbaka till ett land som man flydde ifrån, säger han och fortsätter:

– Då undrar jag: Vad i hela friden gör man där?

– Vi har väldigt många med svenska pass som inte borde ha svenska pass. Man har alltså kommit som flykting till Sverige, sedan har man valt att åka tillbaka till ett land som man flydde ifrån, säger han och fortsätter:

– Då undrar jag: Vad i hela friden gör man där?

Trodde inte du gillade SD. 😄

Var detta inte på tapeten för ett par år sen när idioter (med svenska pass) reste till dom där sandländerna för att strida med ISS? Sen fick vissa så klart problem i efterhand, och var det inte några mammor med barn inblandade också som levde i dom där lägren?

Trodde inte du gillade SD. 😄

Jag har inte röda, blåa eller bruna glasögon och jag kan därför se för- respektive nackdelar i samtliga läger. Jag gillar SD’s migrationspolitik, men jag kan inte med deras svans av antivaxare, foliehattar och byfånar, eller deras konstanta ovilja till allt som ligger norr om Sölvesborg. Jag ogillar snyltare som bajskärringen Kinberg Batra och även snyltare som kommer hit för ekonomisk vinning under benämningen ”asyl”.

Var detta inte på tapeten för ett par år sen när idioter (med svenska pass) reste till dom där sandländerna för att strida med ISS? Sen fick vissa så klart problem i efterhand, och var det inte några mammor med barn inblandade också som levde i dom där lägren?

Detta beteende har väl uppdagats flera gånger under de sista åren, mer eller mindre så fort det blir lite oroligt i valfritt MENA-land. Av någon outgrundlig anledning finns alltid oproportionsenligt många ”svenskar” på plats…Syrien, Etiopien, Somalia, Gaza, Libanon…

Jag har inte röda, blåa eller bruna glasögon och jag kan därför se för- respektive nackdelar i samtliga läger. Jag gillar SD’s migrationspolitik, men jag kan inte med deras svans av antivaxare, foliehattar och byfånar, eller deras konstanta ovilja till allt som ligger norr om Sölvesborg. Jag ogillar snyltare som bajskärringen Kinberg Batra och även snyltare som kommer hit för ekonomisk vinning under benämningen ”asyl”.

Detta beteende har väl uppdagats flera gånger under de sista åren, mer eller mindre så fort det blir lite oroligt i valfritt MENA-land. Av någon outgrundlig anledning finns alltid oproportionsenligt många ”svenskar” på plats…Syrien, Etiopien, Somalia, Gaza, Libanon…
Enig i allt du skriver, basic.
Dock måste du till sist välja det parti som du tror gör mest nytta i de frågor som är viktigast för dig. Där av förstår jag faktiskt inte någon som inte röstar SD, det är som att klaga på färgen på flytvästen när din färja just förlist.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back