Sverige idag..

Ser riktigt roligt ut
En med händerna på ryggen / eller magen ? :va
En som sitter på toa :)
Och
Fyra som har en toalett bakom sig och pissar på golvet ! :rofl

I det sällskapet väljer jag dörren med
En som sitter på toa
är antagligen trevligast :) bakom den dörren !
Ja, ChatGPT verkar ha lite svårt att tolka vad jag menar.
Bad den även illustrera ett samhälle där vi helt ersatt kön med toalettpreferens. Helt klart är i alla fall att det blir blött på golvet.

statyer.jpg

Ja, ChatGPT verkar ha lite svårt att tolka vad jag menar.
Bad den även illustrera ett samhälle där vi helt ersatt kön med toalettpreferens. Helt klart är i alla fall att det blir blött på golvet.

View attachment 497550
Ser ju helt sjukt ut ! Är det en AI bild ? Som ska illustrera ståkissare !??!?! :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
I så fall bara värt ett skratt åt AI. Och som du märkt inte så lätt.

Ser ju helt sjukt ut ! Är det en AI bild ? Som ska illustrera ståkissare !??!?! :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
I så fall bara värt ett skratt åt AI. Och som du märkt inte så lätt.
Denna kom efter flera försök där jag bad den illustrera hur samhället skulle bli om vi ersatte kön med en indikation om vi står eller sitter när vi kissar. Sen fick jag ge en massa tilläggsinstruktioner som knappast gjorde det bättre och till slut bad jag den illustrera genom att istället utgå från en gammal tavla eller skulptur som visar typiska könsroller.

Tolkar det som att det nog är bättre att inte krångla till de med massa nya påhitt istället för biologiska kön. Blir bara förvirrat och konstigt.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

Denna kom efter flera försök där jag bad den illustrera hur samhället skulle bli om vi ersatte kön med en indikation om vi står eller sitter när vi kissar. Sen fick jag ge en massa tilläggsinstruktioner som knappast gjorde det bättre och till slut bad jag den illustrera genom att istället utgå från en gammal tavla eller skulptur som visar typiska könsroller.

Tolkar det som att det nog är bättre att inte krångla till de med massa nya påhitt istället för biologiska kön. Blir bara förvirrat och konstigt.

View attachment 497551View attachment 497552View attachment 497553View attachment 497554
Det är därför jag tror det är lättare med Snopp / Snippa än vad du tänker göra på toa.

I polisens bälte finns pepparsprej, pistol (sig/sauer i kaliber 9x19), batong och fängsel.

Det är elchockvapen (taser) på gång.

Kulan var av modell hålspets. Helmantlad används inte längre pga fara för tredjeperson om kulan går igenom målet.

Skjuten i benet om jag förstått det rätt.

...eller Glock 45 om de hunnit byta. Beslut kom under 2022 om utbyte. Vet att det pågick utbildning förra året i alla fall.

Jag har sett en fikus som valde att sitta ner som en tjej när han pinkade ute i det fria. Jag frågade ifall han inte hade Dick kvar, jo det hade han fortfarande men han tyckte att han var en tjej...
En sån ska ju gå på herrtoaletten oavsett vad han själv tycker.

Möjligen kanske det är dags att helt avskaffa könssegregerade toaletter och istället bara skylta efter om det finns pissoar eller toalettstolar innanför dörren.

Jag har sett en fikus som valde att sitta ner som en tjej när han pinkade ute i det fria. Jag frågade ifall han inte hade Dick kvar, jo det hade han fortfarande men han tyckte att han var en tjej...

Möjligen kanske det är dags att helt avskaffa könssegregerade toaletter och istället bara skylta efter om det finns pissoar eller toalettstolar innanför dörren.
Även då kan det bli fel

Bifogat

• knapp3.jpg
    knapp3.jpg
    453.9 KB · Visningar: 10
  • knapp2.jpg
    knapp2.jpg
    493.3 KB · Visningar: 10
  • knapp1.jpg
    knapp1.jpg
    169.3 KB · Visningar: 10
Då har vi tre pronomen att välja på: sittkissare, ståkissare och blöjkissare.
Det finns ju blöj-rum i galleriorna, har jag sett. Brukar även finnas en nerfällbar ombytesbrits på handikapptoaletterna på bensinmackar.

Sen har jag noterat att flera gallerior idag har toaletter dit alla går, män och kvinnor. Har man gjort det så för att slippa det där med "tredje könet toa"?

Det finns ju blöj-rum i galleriorna, har jag sett. Brukar även finnas en nerfällbar ombytesbrits på handikapptoaletterna på bensinmackar.

Sen har jag noterat att flera gallerior idag har toaletter dit alla går, män och kvinnor. Har man gjort det så för att slippa det där med "tredje könet toa"?
Tror det behövs ytterligare en knapp (till vänster).
Fråga mig inte vad symbolen till höger innebär. Måste varit en "glitch in the matrix" när DALL-E skapade den.

blöjknapp.jpg

Jag minns en gång på krogen då en kvinna kom och satte sig i pissrännan så jag vet inte hur man kommer runt det. Frågan är om det var på Kickis, Tiger eller Golden Hits.

Jag minns en gång på krogen då en kvinna kom och satte sig i pissrännan så jag vet inte hur man kommer runt det. Frågan är om det var på Kickis, Tiger eller Golden Hits.

För min del skulle jag inte bry mig om det så länge hon kissar så stör det väl inte mer än en kille som kissar i rännan.
Däremot skulle jag inte ragga på den tjejen sen efter att ha sett hennes syn på hygienen.

Någon, helt oklart vem, har sprayat färg och kastat en rökgranat på ett möte för vpk.

SVT sänder extra live och kallar in Expo.

Vi kan ha vilken regering som helst men vänstern kontrollerar fortfarande debatten.

Någon, helt oklart vem, har sprayat färg och kastat en rökgranat på ett möte för vpk.

Vi kan ha vilken regering som helst men vänstern kontrollerar fortfarande debatten.

Det är ju bara aktivism för att synas!!
Lika som att blockera allt möjligt.

Expo är helt fixerade vid "nazister" tror aldrig dom skulle säga att det är något annat. (Jag har ingen aning om just detta fallet).

Expo är helt fixerade vid "nazister" tror aldrig dom skulle säga att det är något annat. (Jag har ingen aning om just detta fallet).
Expo, AFA, researchgruppen, en integrerad del av vänstern.

Tror någon att SVT hade sänt live om SD tillsammans med Insikt 24 hade fått lite färg på jackan?

Och så har vi RegimtrognA medlemmar som fortfarande tror på allt etablissemanget säger. 😅

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back