Glöm inte bort att bara önslka god helg till era nära och kära, vänner och främlingar - för ni vill ju inte kränka någon!
Och sen ser vi fram emot att bjuda in alla på att fira Eid osv.
För det är bara kristendomen som är en ond dödsknarkarnazist-sekt medan alla andra religioner har varma, välkomnande, inbjudande, fluffliga och gulliga tillställningar - och som förtjänar en massa bidrag och bistånd!
Allt detta är såklart löjligt, men samtidigt är det fan en stor grej att våra svenska myndigheter ständigt och jämt jobbar med att vår kultur, våra vanor och våra åsikter ska förtryckas och tas bort - alla andras kulturer ska få ta över, för annars är vi inte snälla...
View attachment 493456View attachment 493457