Sverige idag..

Landet alla älskar att hata diskuterar att dra in kurdiska rävens medborgarskap, konstigt jag har hört att det inte går att återkalla medborgarskap. Sedan kan vi ju sluta låtsas att det är något positivt, om han kommer till Sverige går han fri.

Landet alla älskar att hata diskuterar att dra in kurdiska rävens medborgarskap, konstigt jag har hört att det inte går att återkalla medborgarskap. Sedan kan vi ju sluta låtsas att det är något positivt, om han kommer till Sverige går han fri.
Det hade ju varit bättre om han åker dit för knarksmuggling och försäljning i Turkiet, och får bo i deras fängelse resten av livet.

Det hade ju varit bättre om han åker dit för knarksmuggling och försäljning i Turkiet, och får bo i deras fängelse resten av livet.
Han är ju redan där och läser svenska polisens rapporter om honom, vet inte var han gör mest nytta?

Vad skulle mossad göra om någon satt i ett annat land och orkestrerade terrorism? Varför gör inte vi det? För att "ni" röstar på sjuklövern.

Han är ju redan där och läser svenska polisens rapporter om honom, vet inte var han gör mest nytta?

Vad skulle mossad göra om någon satt i ett annat land och orkestrerade terrorism? Varför gör inte vi det? För att "ni" röstar på sjuklövern.
Såvitt jag vet har inte SD sagt att de vill skapa lönnmordskommandon heller.

Kan inte en enda som röstat sjuklöver sedan 2010 kommentera detta? Plis?
Jag har samma åsikt som för några sidor sen.
https://www.sporthoj.com/forum/threads/ska-man-vara-orolig-för-ryssland.291849/post-6638234

Alla vill vara någon.

Okej nu vet vi vad du tror att det beror på, har du också förslag på lösningar, borde vara något att vi måste älska våra kriminella mer?

Den "åsikten" var helt i klass med Birgit Friggebos allsång.

Så jävla låg nivå här inne tidvis, skärp dig för helvete.
Den låga nivån står du för som inte kan uttrycka dig som folk. Sjuklöver hit och sjuklöver dit. Bara en massa glåpord och gnäll om hur eländigt alla andra gjort landet. Du vill framstå som att du tillfört något gott till landet fast det enda du har åstadkommit är att rösta på ett populistiskt parti med inavlade företrädare och ett gäng gamla smygnassar som högsta ledning.

Det är så fruktansvärt patetiskt att sitta och tycka allt är åt helvete och inte inse att man själv kan få tummen ur och göra något.

Jag tror fortfarande att det sämsta sättet att få bort de problem som finns är att anklaga hela gruppen av invandrare för det som en väldigt liten del av dem gör. Det man får som resultat är enbart fler individer som tappar tron på framtiden. Fast du begriper antagligen inte skillnaden mellan grupp och individ.

Nähe… :huvet

Okej nu vet vi vad du tror att det beror på, har du också förslag på lösningar, borde vara något att vi måste älska våra kriminella mer?

Den "åsikten" var helt i klass med Birgit Friggebos allsång.

Så jävla låg nivå här inne tidvis, skärp dig för helvete.

Du måste bara ge dom lite kärlek såklart.

Ja, det är skamligt att det inte finns fler fritidsgårdar i Sandviken.

ABF kan väl starta en?

Den låga nivån står du för som inte kan uttrycka dig som folk. Sjuklöver hit och sjuklöver dit. Bara en massa glåpord och gnäll om hur eländigt alla andra gjort landet. Du vill framstå som att du tillfört något gott till landet fast det enda du har åstadkommit är att rösta på ett populistiskt parti med inavlade företrädare och ett gäng gamla smygnassar som högsta ledning.

Det är så fruktansvärt patetiskt att sitta och tycka allt är åt helvete och inte inse att man själv kan få tummen ur och göra något.

Jag tror fortfarande att det sämsta sättet att få bort de problem som finns är att anklaga hela gruppen av invandrare för det som en väldigt liten del av dem gör. Det man får som resultat är enbart fler individer som tappar tron på framtiden. Fast du begriper antagligen inte skillnaden mellan grupp och individ.
Det här är effektivt.
Fördomar och generaliseringar spar, som vi alla vet, tid.

Är det möjligen en besviken gammal mans eftertankes kranka blekhet vi bevittnar?

Du har suttit här och fjantat dig i åratal, varsågod, jag ger dig ditt Sverige serverat i en förmiddags pushnotiser:

Bifogat

• 1000032733.jpg
    1000032733.jpg
    403.9 KB · Visningar: 27
Är det möjligen en besviken gammal mans eftertankes kranka blekhet vi bevittnar?

Du har suttit här och fjantat dig i åratal, varsågod, jag ger dig ditt Sverige serverat i en förmiddags pushnotiser:
Jag gissar att det inte är någon här, förutom du då, som inte röstat på sjuklövern vid något tillfälle.
Så vi är väl all enligt dig personligen ansvariga för det samhälle vi har, på gott och ont.

När blir alla som röstade SD i förra valet också ansvariga?
1 år, 2 år, 5 år eller aldrig?

Nä, jag är ganska nöjd med livet. Jag lever i ett tryggt land med ett socialt skyddsnät som till viss del fungerar. Jag får åka motorcykel när jag har lust med det och det är drygt 20° trots att det är på döhalvan av september.

Dina pushnotiser har viss likhet med dina inlägg när det gäller variationen.

Jag har aldrig gjort det så då är vi två iaf.
OK, då är ni minst två. :)

Då funderar jag lite på vad du, som ju är rätt liberal, röstat på?
Det är en högst retorisk fråga så jag vill inte att du svarar (för en gångs skull).
Men det är lite intressant att spekulera i. ;)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D