På A svarar jag "mitt Europa bygger inga murar" och på B "danstillståndet är äntligen borta".Två frågor.
Vart kan man skicka handhjärtan?
Hur ser sverigebilden ut för tillfället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På A svarar jag "mitt Europa bygger inga murar" och på B "danstillståndet är äntligen borta".Två frågor.
Vart kan man skicka handhjärtan?
Hur ser sverigebilden ut för tillfället?
Daloc tillverkar skyddsrum dörrar i mellerud. Hellbergs dörrar tillverkar dock vanliga lägenhetsdörrar i stål plåt o är gigantiska på ofchore dörrar.Säljer Daloc skottsäkra dörrar?
Kan bli en storsäljare.

Japp och sen kan veto-turken säga hejdå till F16.Paludan på plats vid Turkiets ambassad för att bränna koreaner.
Barbariskt att bränna böcker men naturligtvis fritt fram att göra det.
Sedan får vi tacka Paludan för hjälpen i vår Nato-ansökning.
Bra tajming! ?
Turkiet har sagt åt Sverige att dra tillbaka tillståndet.
Såklart ska Turkiet bestämma vad vi får och inte får göra i Sverige.
Så enklast blir nog att skita i veto-turken och Nato och skaffa samarbeten på annat sätt.
För inte ens Nato-medlemskap är värt att byta mot vår yttrandefrihet.
Så enklast blir nog att skita i veto-turken och Nato och skaffa samarbeten på annat sätt.
Ska han bränna koreaner? Nordkoreaner eller sydkoreaner… kan bli riktigt allvarligt om ännu fler länder ska lägga sig i.Paludan på plats vid Turkiets ambassad för att bränna koreaner.
Bra tajming! ?
I det här fallet tycker jag polisen kunde låta honom vara helt ifred.Paludan på plats vid Turkiets ambassad för att bränna koreaner.
Bra tajming!
Det fanns goda skäl för att USA ville ha dem i NATO från början, de kommer inte lämna Turkiet.Vi ska absolut skita i veto-turken, men NATO kommer att lösa sig ändå.
När USA börjar packa ihop sina prylar i Turkiet och slutar leverera nytt till turkiska försvaret så lär veto-turken ändra åsikt ganska snabbt, och även om han inte gör det så lär han bytas ut ganska snart ändå.
Annars kommer dom att måsta utveckla egna vapenbalkar till dom flygande mattorna...
Det fanns goda skäl för att USA ville ha dem i NATO från början, de kommer inte lämna Turkiet.
Sant.Det fanns goda skäl för att USA ville ha dem i NATO från början, de kommer inte lämna Turkiet.
Jag tror att alla i NATO tjänar på att keep your friends close but... Plus att geografin är vad den är.Dom skälen har bleknat lite sedan dess, och veto-turkens samarbetssvårigheter gör det inte bättre.
Jag tror att alla i NATO tjänar på att keep your friends close but... Plus att geografin är vad den är.
Turkiet är lika värdefull landningsbana som Arlanda om inte ännu mer.
Så det där är fria fantasier.
Det är snart val i Turkiet och oavsett vad diverse partiledare tycker så går det att rösta bort Erdoğan. Han bristande förmåga att tygla svenskarna kanske ligger honom i fatet i de röstandes ögon.
Vår regering borde hänvisa till yttrandefriheten varje gång den ifrågasätts.
Kolla hans Twitter och Instagram, inte omöjligt att han är ansatt.Var är plattitydernas posterboi Magnus Betnér? Fint att se att våldet nu drabbar de mer socialt homogena adresserna i Stockholm. Där ju stödet är som störst för dessa spännande kulturyttringar. Great success
Svagaste länken lär ju vara Tyskland och Sverige. Ingen av oss har väl vilja eller kompetens att göra motstånd mot någon eller något?Jag har läst att Tyskland ville ha godkännande av USA innan Tyskland levererar stridsvagnar.
Lite som när Polen för snart ett år sedan erbjöd Ukraina flygplan men flög planen till en USA bas. Och sedan kom planen inte längre.
Min slutsats är att den svagaste länken i EU's / Europas försvar mot Ryssland är beroendet av USA.
Sålänge inte fler EU länder skaffar egna kärnvapen.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |