Kratoz
Gudomlig sporthojare
Håller med.Förutsatt att de inte låter det rinna ut i sanden och det hoppas jag de inte gör.
Jag tror inte dom kan ignorera något som potentiellt skadar vår NATO-ansökan.
Då är det nog bye-bye till S-samarbete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med.Förutsatt att de inte låter det rinna ut i sanden och det hoppas jag de inte gör.
Du var inne på rätt spår.Den här kommentaren ser jag fram emot, eller de låter det rinna ut?
Aftonbladet har utan framgång sökt Daniel Riazat och partiledaren Nooshi Dadgostar för en kommentar.

Känns stabilt med dessa politiker vid makten…NOT.Pro’s
View attachment 473616
”Det här har aldrig ägt rum!”
”Jävla Finland, nu måste vi kanske också gå med”
Fan vet om man kan lita på det. Siffrorna viktas och det kan mycket väl vara en kampanj för att rädda mp. Att få folk att tro att det inte är meningslöst att rösta på dem.Miljöpartiet hamnar för första gången på ett år över riksdagsspärren i en opinionsundersökning. De nya siffrorna från Demoskop/Aftonbladet visar en ökning från 3,9 till 4,9 procent för partiet. Orsaken är stödröster från socialdemokrater och vänsterpartister, enligt Demoskops VD.
Språkröret Märta Stenevi verkar nöjd.
??????????????
Ja för vänsterpartiets flagg utspel på Almedalen bör ju ha den effekten att dom är utspelade som regerings samarbets alternativ för lång lång tid.Fan vet om man kan lita på det. Siffrorna viktas och det kan mycket väl vara en kampanj för att rädda mp. Att få folk att tro att det inte är meningslöst att rösta på dem.
Utan MP är vänsterblocket rökt.
Lovar du? ? Sossarna tar med de som krävs för att behålla makten.Ja för vänsterpartiets flagg utspel på Almedalen bör ju ha den effekten att dom är utspelade som regerings samarbets alternativ för lång lång tid.
Vilket förvisso kanske det vore bästa för Sverige under den kris vi har, S, M och SD tillsammans.Lovar du?Sossarna tar med de som krävs för att behålla makten.
Tror inte på det. Det skulle vara vid världskrig i så fall. Den här galna kompromisspolitiken där man säljer sin själ för makten gör ingen glad.Vilket förvisso kanske det vore bästa för Sverige under den kris vi har, S, M och SD tillsammans.
Och sen var det bra med det. Undrar om det hade låtit likadant ifall det hade gällt KD eller SD. Då hade de jagats tills tidens ände.Du var inne på rätt spår.
Nooshi kommer inte uttala sig tydligen.![]()
Men media är opartiska och har ingen slagsida åt vänster *spår av ironi kan förekomma*Jag hoppas att vänstern någon dag ska hållas ansvariga för vad deras svans gör, på samma sätt som högern gör.
Dom tar ju inte ens avstånd från AFA som öppet misshandlar folk i Sverige
Men media är opartiska och har ingen slagsida åt vänster *spår av ironi kan förekomma*
Jag skulle säga att det här landet befinner sig i krig, eller ännu värre.Tror inte på det. Det skulle vara vid världskrig i så fall. Den här galna kompromisspolitiken där man säljer sin själ för makten gör ingen glad.
Krig skulle jag inte kalla det för men vi har definivt ett par cancersvulster på samhällskroppen som sakta dödar oss inifrån.Jag skulle säga att det här landet befinner sig i krig, eller ännu värre.
Sverige kommer vara ett mycket sämre land än Ukraina om 20-30 år, det är jag helt övertygad om.
Krig skulle jag inte kalla det för men vi har definivt ett par cancersvulster på samhällskroppen som sakta dödar oss inifrån.
Om 20-30 år tror jag nog fortfarande vi är ett något bättre land än ukraina men riktningen är satt. Vi kommer bli ett skitland som alla andra. Om det beror på att vår utveckling avstannar eller går bakåt låter jag vara osagt men dagens skitländer är redan på väg ikapp. Fortsätter vi med att dränka skitländer med bistånd och agerar socialkontor åt skitländernas minst lyckade del av befolkningen samtidigt som vi straffbeskattar oss själva med diverse miljöskatter medan skitländerna slipper kommer resultatet bli en utjämning. Vi som ligger långt fram idag förlorar, Afrika vinner.
Hade varit på sin plats med politiker som sätter Sverige först. SD är nog det enda realistiska alternativet.

Nu är du orättvis, det är inte i alla städer....Hade någon sagt att det skulle vara invandrare som skjuter varandra i alla svenska städer om tjugo år för tjugo år sedan hade den blivit utskrattad.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |