Sverige idag..

Åh vad farligt, de kunde ju dött!!!!!!!11111

View attachment 513080

Min svåger som är världens toffel, mes och så ovåldsam nån kan bli (inget större fel på honom, bara försiktig) fick sparken som kock i skolan han jobbade för att han petade till en elev som var allmänt uppkäftig och kladdade och lekte med maten.

Tydligen får man inte ta i barnen hur än dom beter sig. Hade han nitat ungen istället för att försöka lära han folkvett hade jag kunnat förstå detta men nu har man alltså lärt en unge att det är okej att bete sig som ett svin och käftas mot vuxna.

Min svåger som är världens toffel, mes och så ovåldsam nån kan bli (inget större fel på honom, bara försiktig) fick sparken som kock i skolan han jobbade för att han petade till en elev som var allmänt uppkäftig och kladdade och lekte med maten.

Tydligen får man inte ta i barnen hur än dom beter sig. Hade han nitat ungen istället för att försöka lära han folkvett hade jag kunnat förstå detta men nu har man alltså lärt en unge att det är okej att bete sig som ett svin och käftas mot vuxna.
Och det här landet är värt att försvara mot Ryssland ? :hihi

Utveckla gärna, jag fattar, men vill ändå läsa 👍🏻🙂
När man läser hur det går till i skolan där elever busar och som följd när skolpersonalen ingriper så får läraren sparken, inte eleven. Är det sämre att vara en del av Ryssland ?
Går det till likadant där ? Skolpersonalen har inget säga till om ?

När man läser hur det går till i skolan där elever busar och som följd när skolpersonalen ingriper så får läraren sparken, inte eleven. Är det sämre att vara en del av Ryssland ?
Går det till likadant där ? Skolpersonalen har inget säga till om ?
Jag tror att det är ännu sämre att vara av del av Ryssland.

Jag tror att det är ännu sämre att vara av del av Ryssland.
Vi får väl hoppas det ! Men Sydsudan, Somalia, Syrien, Yemen, Libyen, Eritrea, Sudan, Burundi, Afghanistan, Tajikistan, DR of Congo, Zimbabve och Chad är alla mer korrumperade än Ryssland. Och vi har väl aldrig nekat en asylsökande från dom här länderna.
1744574827683.png

Last edited:

Helt åt helvete, fanns det ingen chef som kunde visa lite ryggrad och säga att det var helt i sin ordning att vuxna tillrättavisar felaktigt beteende hos barn?

Min svåger lyfte ut en elev från matsalen för 15 år sedan och blev såklart anmäld (förutom sparkad på och slagen). Men såväl arbetsgivare och fack stod bakom honom och han vann i rättegången.

Historien förtäljer inte att eleven blev ”envarsgripen” av samma svåger när han nattetid vandaliserade på tomten. Samt överlämnad till polis på stället, så föräldrarna kunde inte gärna blunda…

Mvh

Så många bra bilder, måste varit svårt att välja hur försvarets representant bäst skall gestaltas.

1000050748.jpg

Helt åt helvete, fanns det ingen chef som kunde visa lite ryggrad och säga att det var helt i sin ordning att vuxna tillrättavisar felaktigt beteende hos barn?

Min svåger lyfte ut en elev från matsalen för 15 år sedan och blev såklart anmäld (förutom sparkad på och slagen). Men såväl arbetsgivare och fack stod bakom honom och han vann i rättegången.

Historien förtäljer inte att eleven blev ”envarsgripen” av samma svåger när han nattetid vandaliserade på tomten. Samt överlämnad till polis på stället, så föräldrarna kunde inte gärna blunda…

Mvh

Tydligen ingen som vågade göra nåt, jag tyckte att svågern skulle ta det vidare och processa men han kände att han inte var värt det och vil inte jobba kvar med den ledning som är. Han fick också bita i det sura äpplet med att inte vara med i facket så ingen hjälp där ifrån vilket i detta fall troligtvis varit till hjälp.

Utan att veta så misstänker jag att man kanske ville göra sig av med honom och såg sin chans och har man då med en snäll, lite mesig person att göra som 8nte vill bråka.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back