Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och det här landet är värt att försvara mot Ryssland ?Min svåger som är världens toffel, mes och så ovåldsam nån kan bli (inget större fel på honom, bara försiktig) fick sparken som kock i skolan han jobbade för att han petade till en elev som var allmänt uppkäftig och kladdade och lekte med maten.
Tydligen får man inte ta i barnen hur än dom beter sig. Hade han nitat ungen istället för att försöka lära han folkvett hade jag kunnat förstå detta men nu har man alltså lärt en unge att det är okej att bete sig som ett svin och käftas mot vuxna.

Utveckla gärna, jag fattar, men vill ändå läsaOch det här landet är värt att försvara mot Ryssland ?![]()
När man läser hur det går till i skolan där elever busar och som följd när skolpersonalen ingriper så får läraren sparken, inte eleven. Är det sämre att vara en del av Ryssland ?Utveckla gärna, jag fattar, men vill ändå läsa![]()
Jag tror att det är ännu sämre att vara av del av Ryssland.När man läser hur det går till i skolan där elever busar och som följd när skolpersonalen ingriper så får läraren sparken, inte eleven. Är det sämre att vara en del av Ryssland ?
Går det till likadant där ? Skolpersonalen har inget säga till om ?
Vi får väl hoppas det ! Men Sydsudan, Somalia, Syrien, Yemen, Libyen, Eritrea, Sudan, Burundi, Afghanistan, Tajikistan, DR of Congo, Zimbabve och Chad är alla mer korrumperade än Ryssland. Och vi har väl aldrig nekat en asylsökande från dom här länderna.Jag tror att det är ännu sämre att vara av del av Ryssland.

Regnbågsflaggan är viktigare att visa än vårt lands flagga......
Självklart, det är ju hela Sveriges försvar vi pratar om.Regnbågsflaggan är viktigare att visa än vårt lands flagga......
Min svåger som är världens toffel, mes och så ovåldsam nån kan bli (inget större fel på honom, bara försiktig) fick sparken som kock i skolan han jobbade för att han petade till en elev som var allmänt uppkäftig och kladdade och lekte med maten.
Tydligen får man inte ta i barnen hur än dom beter sig. Hade han nitat ungen istället för att försöka lära han folkvett hade jag kunnat förstå detta men nu har man alltså lärt en unge att det är okej att bete sig som ett svin och käftas mot vuxna.
Så många bra bilder, måste varit svårt att välja hur försvarets representant bäst skall gestaltas.
View attachment 513341
Vem är Terese?
Helt åt helvete, fanns det ingen chef som kunde visa lite ryggrad och säga att det var helt i sin ordning att vuxna tillrättavisar felaktigt beteende hos barn?
Min svåger lyfte ut en elev från matsalen för 15 år sedan och blev såklart anmäld (förutom sparkad på och slagen). Men såväl arbetsgivare och fack stod bakom honom och han vann i rättegången.
Historien förtäljer inte att eleven blev ”envarsgripen” av samma svåger när han nattetid vandaliserade på tomten. Samt överlämnad till polis på stället, så föräldrarna kunde inte gärna blunda…
![]()
Slagen lärare får skadestånd
Eleven som slagit och sparkat sin lärare behövde inte betala skadestånd, ansåg tingsrätten. Men nu har eleven gått med på att betala 7 500 kronor för misshandeln.www.lag-avtal.se
![]()
Kränkt lärare får skadestånd - P4 Norrbotten
Den Kirunalärare som misshandlades av en 15-årig elev för ett knappt år sen, men som inte tilldömdes skadestånd för kränkning, får nu det begärda skadeståndet. ...www.sverigesradio.se
Mvh
Hon figurerar i inlägg 19538Vem är Terese?
Hon figurerar i inlägg 19538
Skoja bara.|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |