Nej, jag vet.Verkar inte funka nått vidare för UK med Rwanda.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag vet.Verkar inte funka nått vidare för UK med Rwanda.

Nej. Det räcker inte.Det här är enkelt att lösa. Det räcker med att dina föräldrar ska ha vanliga arbeten, betalat normal inkomstskatt i minst 25 år för att kunna hämta ut ett svenskt pass.
Samma för Amina.
Och lämnar du Sverige utan uppfylla ovan (med ett utländskt pass), ja då förlorar du ditt uppehållstillstånd.
Ett otäckt steg bakåt i tiden.Det finns ju ingen danmarkstråd så...
Danmark kröp till kors... öh halvmånen och föreslår förbud mot koranbränningar idag.
Jahapp, Carlsberg, Tuborg och övriga danska bryggerier måste lägga ner nu.Det finns ju ingen danmarkstråd så...
Danmark kröp till kors... öh halvmånen och föreslår förbud mot koranbränningar idag.
Gunnar Korrupt Strömmer tog det direkt som intäkt för att "regeringen är på rätt väg".Det finns ju ingen danmarkstråd så...
Gammeldansk är numera svenskJahapp, Carlsberg, Tuborg och övriga danska bryggerier måste lägga ner nu.Lyckligtvis för svenska bönder så kommer danskoranerna inte få odla fläskkött heller. Gammeldansk blir nydansk 0.0%.
Osv...
Vi kan tillägga att det även gäller andra religösa skrifter plus andra handlingar som kan uppfattas som kränkande, straffskalan är allt mellan böter till två års fängelse.Det finns ju ingen danmarkstråd så...
Ja om du lindar in Mein Kampf i en prideflagga blir det jete olaglittJu mer jag tänker på det ju dummare blir det.
Det kan väl inte inom rimlighetens gränser vara ett brott att linda en flagga runt en bok? Hjälp mig förstå.
Finns en låt som går något i stil med: hur kan generationen som växte upp med south park vara den mest lättkränkta... Ja hur har vi hamnat här, där folks känslor i princip trumfar vad andra folk får säga.
Välkommen till Sverigedemokraterna, det är de som kommer rädda, eller åtminstone försöka, yttrandefriheten, friheten överlag.Har länge tänkt att Danmark haft en tuffare hållning mot islamister jämfört med Sverige. Tydligen inte.
Fy fan så ynkligt! Detta visar islamister världen över att hot och våld ger resultat.
Och såklart vill nu de svenska politikerna "se över vår lagstiftning".
Bara någon månad efter att SVT gjort en undersökning där samtliga riksdagspartier försvarade den svenska yttrandefriheten...
Den där inställningen borde varenda jävla politiker i väst ha.På förekommen anledning, gillar man yttrandefrihet finns numera en tydlig garant.
Frågor? ?
Tills vidare har vi sdDen där inställningen borde varenda jävla politiker i väst ha.
Det som förvånat mig är att (mp) inte påpekat luftföroreningarna vid bränning av papper utomhus.På förekommen anledning, gillar man yttrandefrihet finns numera en tydlig garant.
Frågor? ?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda