Sverige idag..

Jag tror att du är för det så länge det är folk som du sympatiserar med som har denna förmån.

Att Stina Wollter är välkommen i värmen är väldigt konstigt, så klart inte lika sjukt som att hennes pappa är det, men har hon tagit avstånd från honom? Inte vad jag sett.

Svensk media bör bevaka detta men proportionerna är generellt sett fel. Sedan har jag missat att den förra ledningen gjort det du beskriver, kan du länka?

Tack på förhand.
Jag dömer aldrig någon efter vem de har som föräldrar. Det är ju rena galenskapen att göra så. Det är knappast rimligt att någon ska ta avstånd från sina föräldrar för att få bedömas utifrån sina egna meriter.

Jag skrev inte att förra ledningen gjort något.

Det verkar som att regeringen har tänkt att åter aktivera civilplicken igen..

Då kan man bli beordrad att inställa sig för tjänstgöring o avviker man faller väll något fängelse straff ut antar jag

Det verkar som att regeringen har tänkt att åter aktivera civilplicken igen..

Då kan man bli beordrad att inställa sig för tjänstgöring o avviker man faller väll något fängelse straff ut antar jag
Är du född 2005?

En civilplikt innebär oftast bara att man ska fortsätta att göra sitt jobb, fast under krisledning.

Det kommer (kanske) att övas under fingerade krisförhållanden en gång på varje arbetspats

Jag ser inget negativt med det.

Jag dömer aldrig någon efter vem de har som föräldrar. Det är ju rena galenskapen att göra så. Det är knappast rimligt att någon ska ta avstånd från sina föräldrar för att få bedömas utifrån sina egna meriter.

Jag skrev inte att förra ledningen gjort något.
Det är rimligt att man ombeds kommentera en nära anhörigs extremism om man vill vara en publik person, det gäller både Hennes Majestät Drottningen och Tigran Feiler.

Det är rimligt att man ombeds kommentera en nära anhörigs extremism om man vill vara en publik person, det gäller både Hennes Majestät Drottningen och Tigran Feiler.
Nä. Man har inte ansvar för handlingar man inte kan påverka. Du är inte ansvarig för övergreppen dina föräldrar gjort mot dig.

Nä. Man har inte ansvar för handlingar man inte kan påverka. Du är inte ansvarig för övergreppen dina föräldrar gjort mot dig.
Jag vet inte vem som är utsatt för övergrepp eller vad det hade haft med saken att göra men visa gärna när du någonsin tagit en ställning som styrker ditt påstådda konsekventa tänk.

Tänkte väl det.

Umm Fidah ska tydligen åtalas i Sverige nu. Numera under namnet Fatosh Ibrahim ?

Umm Fidah ska tydligen åtalas i Sverige nu. Numera under namnet Fatosh Ibrahim ?
Vi har varit naiva

Hmm. Heter hon verkligen Umm?
Umm Fidah kanske ett Nick.

Last edited:
Så kom den, dagen då man höll med Annika Strandhäll
58ebbfa46f35117dff4df6bdf504a5aa.jpg

Nja, hålla med Strandhällskan där går en GRÄNS:lol Alltid något beskt i munnen när en sosse kommenterar elpris, stöd eller energipolitik överhuvudtaget. De hade god tid på sig att fixa det själva, men av det blev det ingenting.

Nja, hålla med Strandhällskan där går en GRÄNS:lol Alltid något beskt i munnen när en sosse kommenterar elpris, stöd eller energipolitik överhuvudtaget. De hade god tid på sig att fixa det själva, men av det blev det ingenting.
Precis!
Skitfånig Tweet av Annika. Men tyvärr helt enl förväntningarna, baserat på tidigare inlägg i debatten

Nja, hålla med Strandhällskan där går en GRÄNS Alltid något beskt i munnen när en sosse kommenterar elpris, stöd eller energipolitik överhuvudtaget. De hade god tid på sig att fixa det själva, men av det blev det ingenting.
Enig i det, men rätt i sak hon har.

Dansförbud? Hur vore det med en förnedrande gryningsräd hos varenda känd gangster? Dra ut dem nakna på gatan och låt dem stå i regnet framför grannarna en timme medan lägenheten rivs.

Nej, bullmannen fixar dansförbudet.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back