Sverige idag..

Det var väl fakturan från kommunen för det där avloppet som inte var godkänt om jag förstod det rätt.

Missa inte Lamottes som vanligt storartade insats, intervjuer med araber vars barn kidnappats pga svensk rasism, tyvärr förstår man inte vad de säger, men jag tror de flesta kan tillgodogöra sig innehållet ändå:

OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...

OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...
OBS ange gärna källa om du menar att det är Ryssland, vilket så klart låter troligt, men det här eviga "jag vet minsann något som ingen annan vet" börjar bli aningen tjatigt.

Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.

Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.

Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.

Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.
Intressant, pekade de ut Ryssland? Var?
Inte om man googlar "msb påverkanskampanjer" tex.

Alltid fint skylla på Ryssland också, såg några sossar som påstod det var Ryssland och SD som arrangerade sprängningar i Stockholms undre värld (somalier i Rinkeby). Undrar hur de gör det? Duktigt!

Missa inte Lamottes som vanligt storartade insats, intervjuer med araber vars barn kidnappats pga svensk rasism, tyvärr förstår man inte vad de säger, men jag tror de flesta kan tillgodogöra sig innehållet ändå:

Bra att han exponerar nivån. "Öhh, socialen ä rasist, asså. Orättvist."

De blir inte bättre än så.

Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
Edit. Har nu kollat på klippet på tv4 också.
Fyfan vad illa, från alla håll och kanter. Tänk att gå runt och tro att man tagit livet av någon, man minns inget själv men alla andra säger det.

Påminner mig om denna.

Last edited:
Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.

Leifs förvisso underhållande gubbspaningar är rätt tjatiga ibland.

Han är lite som en medlem här på forumet, vet allt men förklarar aldrig hur.

Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.

Leifs förvisso underhållande gubbspaningar är rätt tjatiga ibland.

Han är lite som en medlem här på forumet, vet allt men förklarar aldrig hur.
Jo har också känslan att han har fel titt som tätt och utan att veta nåt själv är det svårt att sia om just det här fallet men stämmer det så är det illa.

Back