Sverige - Danmark

Synd om er? Har sitter jag i 30 graders varme pa bali och hittar inte vilken espnkanal de visar det pa sa vi kan ligga i poolen och kolla pa det.

Nagon som vet vilka espnkanaler som det visas pa?

Kan man se det på internet någonstans? Har inte tillgång till tv med 9:an just nu!

Synd om er? Har sitter jag i 30 graders varme pa bali och hittar inte vilken espnkanal de visar det pa sa vi kan ligga i poolen och kolla pa det.

Nagon som vet vilka espnkanaler som det visas pa?

Hahah, Hagster ditt svin. Det ligger säkert två fjo..eh, ARTONÅRINGAR bredvid dig också.

Svenska landslaget lyckas fan göra en besviken i princip varenda gång de spelar, men de varierar iallafall sättet att göra det på...

Poulsen! Vilken superidiot. :rofl
Kan inte tänka mig annat än att Sverige tilldöms segern i matchen.

Som sagt. Poulsen ger Sverige segern med 3-0. :lol

Last edited:
Heja den danska polisen som kan det här med säkerhet på fotbollsmatcher:rolleyes:

Ja jävlar... Populär kille, han som sprang inm Danskarna lär väl lyncha honom! Idiotjävel!:huvet

Och Lagerbäck gör den här cp-analysen "Ja domarn kanske blev nockad eller nå'tt, helt upp till honom om han inte orkar/kan köra vidare..."

Vad det handlar om är ju att någon överhuvudtaget kom fram till domaren! OM vederbörande haft för avsikt att skada/döda, så skulle det kunna hänt:fakta
. Vakterna då:va Va fan! Bunta ihop skiten, inte stå och klappa idioten som spang över sist på axeln och hjälpa honom över, statuera exempel, precis som domarna nu gjorde genom att tilldömma Sverige segern, nu återstår att se hur ölstinna danskar tar detta ikväll...

Vilka jävla vakter. om jag hade jag varit vackt hade jag varit överlycklig över att få tackla ner någon brutalt inte stå och vänta på dom:huvet

Ja jävlar... Populär kille, han som sprang inm Danskarna lär väl lyncha honom! Idiotjävel!:huvet

Och Lagerbäck gör den här cp-analysen "Ja domarn kanske blev nockad eller nå'tt, helt upp till honom om han inte orkar/kan köra vidare...
Vad det handlar om är ju att någon överhuvudtaget kom fram till domaren! OM vederbörande haft för avsikt att skada/döda, så skulle det kunna hänt"
Precis! Ska han fortsätta matchen och hoppas på att inget mer händer?
Vad som helst hade ju kunnat hända om han fortsatt spelet och Sverige satt straffen...

/N

Fan vilket ruttet sätt att vinna en match på...

Edit: Nu såg jag ett inslag om matchen på SVT, och alltså, Lars-Åke Lagrell är ett riktigt rövhål. Skulle matchen spelats på hemmaplan istället skulle jag mailbombat (eventuellt brevbombat) SvFF. :5sure

Last edited:
2979590 Fan vilket ruttet sätt att vinna en match på...

Edit: Nu såg jag ett inslag om matchen på SVT, och alltså, Lars-Åke Lagrell är ett verkligt rövhål. Skulle matchen spelats på hemmaplan istället skulle jag mailbombat (eventuellt brevbombat) SvFF. :5sure
Tja. Det sköanste hade ju varit att sätta 4-3 på straff så Poulsen fick skämmas men det här är helt ok det också.

Vad fan tänkte Poulsen på egentligen, det står 3-3 i 88:onde minuten och han får för sig att slå en svensk spelare i straffområdet??:va

Tja. Det sköanste hade ju varit att sätta 4-3 på straff så Poulsen fick skämmas men det här är helt ok det också.
Ja, skönast hade ju helt klart vara att göra ett straffmål. Sista minuten, framför danska klacken. :rysningar

Men nej, den här segern var inte ok, inte någon man direkt kan glädjas åt eller fira.

fy fan

Back