Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Varför i helvete ska den visas på kanal 9 för.
OHHH
OHHH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd om er? Har sitter jag i 30 graders varme pa bali och hittar inte vilken espnkanal de visar det pa sa vi kan ligga i poolen och kolla pa det.
Nagon som vet vilka espnkanaler som det visas pa?
3-0 på 25 minuter! haha , ibland har man marginalerna med sig!![]()
Precis! Ska han fortsätta matchen och hoppas på att inget mer händer?Ja jävlar... Populär kille, han som sprang inm Danskarna lär väl lyncha honom! Idiotjävel!![]()
Och Lagerbäck gör den här cp-analysen "Ja domarn kanske blev nockad eller nå'tt, helt upp till honom om han inte orkar/kan köra vidare...
Vad det handlar om är ju att någon överhuvudtaget kom fram till domaren! OM vederbörande haft för avsikt att skada/döda, så skulle det kunna hänt"
Tja. Det sköanste hade ju varit att sätta 4-3 på straff så Poulsen fick skämmas men det här är helt ok det också.2979590Fan vilket ruttet sätt att vinna en match på...
Edit: Nu såg jag ett inslag om matchen på SVT, och alltså, Lars-Åke Lagrell är ett verkligt rövhål. Skulle matchen spelats på hemmaplan istället skulle jag mailbombat (eventuellt brevbombat) SvFF.![]()
Ja, skönast hade ju helt klart vara att göra ett straffmål. Sista minuten, framför danska klacken. :rysningarTja. Det sköanste hade ju varit att sätta 4-3 på straff så Poulsen fick skämmas men det här är helt ok det också.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |