Svenskt rättsväsende

Om jag vore oskyldig så skulle jag inte ha nånting alls emot att sitta häktad i 2 veckor eller mer, så länge det ger polisen tillräckligt med tid att ordna fram bevis för att det inte är jag som begått dåden och att de faktiskt kanske till och med får fast den som verkligen gjorde det. Men det kanske bara är jag?

Jaså, du hade inte haft något emot att sitta oskyldigt häktad för mordet på dina barn???
Ja eller hur!! :rolleyes:

Tror du på allvar på dig själv? Nä jag vet inte hur många gånger du suttit häktad i två veckor för ett otroligt sjukt och skamligt brott som du inte begått. Jag utgår ifrån min förutfattade mening att det inte händer dig särskilt ofta, upplys mig gärna om jag har fel.

Sen så ja, jag tror faktiskt att folk blir påverkade av att ha varit misstänkta för ett sådan här brott, i alla fall om den riktiga mördaren aldrig åker dit. Jag tror absolut att människorna i Arboga kommer komma ihåg barnmorden om tre år.

Jag tror nog faktiskt fortfarande att du är jävlat överfull med skit, som 50% av sporthojs befolkning som spyr ut sida efter sida med idiotåsikter i just såna här trådar.

Vafan gör du i den här tråden egentligen? Vad gör du ens på det här forumet om alla är så fulla med skit?

Har jag nånsin sagt att folk inte blir påverkade i häktet? Nej.
Har jag sagt att jag inte har några problem med att spendera 2v i häktet OM det innebär att de hittar den skyldige? Ja.
Har jag pratat om folk i Arboga? Nej.
Bor jag i Arboga? Nej.
Bryr jag mig om vad folk i Arboga anser om mig? Nej.
Är chansen väldigt liten att jag kommer ha jobb, flickvän, bostad i Arboga någonsin? Ja.

Har du nåt problem med mig eller vad jag anser om häkten? Stör det dig fruktansvärt? Get a life.

Jaså, du hade inte haft något emot att sitta oskyldigt häktad för mordet på dina barn???
Ja eller hur!! :rolleyes:

Men för helvete läs vad jag skriver innan ni kommer med idiotkommentarer.
Om jag är oskyldig, OCH det gör att polisen kan bevisa att jag är oskyldig så nej då har jag inget emot det.

Last edited:
Polisen kommer aldrig att engagera sig i att bevisa att du är oskyldig. Tvärtom...

Självklart, men det kommer ju antagligen inte finnas nog med bevis eftersom jag är oskyldig. Pappan i det här fallet hade ju dessutom alibi som var hållbart.

Ok eftersom alla andra anser sig veta bättre än mig själv vad jag tycker så lägger jag ner den här diskussionen. Orkar inte tjafsa med folk som varken läser eller begriper vad man skriver.

Vafan gör du i den här tråden egentligen? Vad gör du ens på det här forumet om alla är så fulla med skit?

Har jag nånsin sagt att folk inte blir påverkade i häktet? Nej.
Har jag sagt att jag inte har några problem med att spendera 2v i häktet OM det innebär att de hittar den skyldige? Ja.
Har jag pratat om folk i Arboga? Nej.
Bor jag i Arboga? Nej.
Bryr jag mig om vad folk i Arboga anser om mig? Nej.
Är chansen väldigt liten att jag kommer ha jobb, flickvän, bostad i Arboga någonsin? Ja.

Har du nåt problem med mig eller vad jag anser om häkten? Stör det dig fruktansvärt? Get a life.
Du skulle ju minsann inte ha nånting emot att sitta i häktet i två veckor och det kallar jag skitsnack. Finns väl en hel del fall där oskyldigt häktade försökt ta livet av sig i häktet så jag tror det är lite psykiskt påfrestande.

Du frågade om jag på allvar trodde att någon kommer komma ihåg det här om tre år och då svarade jag att folk i Arboga kommer nog komma ihåg det om tre år. Du vet där det hände? Ser du kopplingen? Kan det vara så att jag inte pratade om dig?

Ja det har börjat störa mig nå fruktansvärt när folk häver ur sig en massa skit på forumen och jag har slutat bry mig om att vara trevlig.

Vad jag gör i tråden? Jag uttrycker mina åsikter. Får jag inte göra det i din tråd, måste jag göra en egen eller?:va

Ok eftersom alla andra anser sig veta bättre än mig själv vad jag tycker så lägger jag ner den här diskussionen. Orkar inte tjafsa med folk som varken läser eller begriper vad man skriver.

[YOUTUBE-ID]RLgI-qbrWVo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Tror du att tyskan bryr sig om vad Arbogaborna tycker om henne om hon skulle vara oskyldig?
Frågan är ju om nån bryr sig om vad du tycker är skit.

Frågan är ju om nån bryr sig om vad du tycker är skit.

Ta det där en gång till? Känns som att nånting saknas.

Vad jag har pratat om är väl framförallt att man inte ska häkta människor åt höger åt vänster utan att ha några bevis för nånting. Det verkar ju enligt dig vara en bra lösning för du skulle själv utan problem kunna sitta häktad i två veckor utan att bli berörd och så är det inte.

Angående tyskan och Arbogaborna så tror jag inte hon bryr sig om Arbogaborna men om någon från Arboga blir häktad och oskyldigt anklagad så kommer nog den människan anses som skyldig även om han släpps ifall inte den riktiga gärningsmannen åker dit.

Det känns som att jag skrivit samma sak förut

Last edited:

Frågan är ju om nån bryr sig om vad du tycker är skit?

Vad jag har pratat om är väl framförallt att man inte ska häkta människor åt höger åt vänster utan att ha några bevis för nånting. Det verkar ju enligt dig vara en bra lösning för du skulle själv utan problem kunna sitta häktad i två veckor utan att bli berörd och så är det inte.

Återigen: Läs vad jag skriver innan du börjar vräka ur dig skit.
Jag har aldrig nånsin påstått att man ska häkta folk till höger och vänster. Jag skrev att man ska häkta kvinnan ORDENTLIGT eftersom det uppenbarligen fanns starka misstankar mot henne.
Jag skrev oxå att annars är det ju risk att hon drar eller hittar på nåt mer otyg ifall hon skulle vara skyldig, och nu har hon ju dragit, så..

Last edited:
Jag skrev att man ska häkta kvinnan ORDENTLIGT eftersom det uppenbarligen fanns starka misstankar mot henne.

Det går inte på full fart där inne va? Hade det funnits tillräckligt starka misstankar skulle hon ha häktats. Nu finns inte det.

Det går inte på full fart där inne va? Hade det funnits tillräckligt starka misstankar skulle hon ha häktats. Nu finns inte det.

Herregud...
Ja eller så kan det vara så att i tingsrätten så sitter det en bunt idioter som kanske borde jobba med nåt annat. Men visst du får ju tycka vad du vill.

Och 2008 års roligaste och jävligaste inlägg kan vi kora redan i slutet av mars.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Ja det där var faktiskt lite kul, det ska han ha cred för. :)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...