Svenska politiker, ett skämt?

Vad är bäst för sverige?

• Antal röstningar
    0
Markus skrev:
Ja, gissa vad som är orsaken till att vi har flest invandrare i världen. :lol

Vad nu det har med pollen att göra?

Invandrare och arbetslöshet har inget gemensammt. Där emot en puckad regering och mycket invandrare slutar alltid i karastrof.
Om man bara köper nytt nytt nytt utan att använda det man har så kan man snabbt lista ut att det som bara står där kostar pengar och det blir bara mer pengar för ju fler som står. Problemet är inte invandrarna utan politikerna som inte utnyttjade resursen som kom hit. Nu är det svårt att utnyttja det som kom men förhoppningsvis så slipper sverige göra flera misstag som USA redan gjort för 30år sedan. Vi lär oss inte av andras misstag utan vi måste prova själva och tror att det kommer lyckas.

Appropå sjukskrivningar. Jag vet om två st som bara går hemma och inte lyfter ett finger. Båda av dessa har det liknande som mej rent ekonomiskt men dom har 100% mer ledighet än mej. Båda kan åka på skidsemester en vecka utan problem och likaså till andra exotiska länder.
Vart ringer jag? Folk som snikar och snyltar på andra är inte vattenvärda hos mej. Man kan alltid arbeta det handlar bara om att hitta rätt arbete. Bara för att Ludmilla inte kan springa längre så betyder det inte att hon måste gå sjukskriven hela dagarna, det finns massor av annat och göra.

Markus skrev:
Ja, ditt var ju fullt med skit så jag tänkte balansera upp nivån lite.
Du borde vara ödmjuk och förlåta oss andra för att vi inte besitter all din kunskap, erfarenhet och utbildning. En del av oss är bara mänskliga Markus! :Bugar

bonny skrev:
Du borde vara ödmjuk och förlåta oss andra för att vi inte besitter all din kunskap, erfarenhet och utbildning.

Vad är det med dig och din fina utbildning, har du inget annat att skryta med? Har du inga vänner t.ex.? Tjej? Kille? Jobb? :lol

Ett tips, som man bemöter andra blir man själv bemött - men du tror ju fortfarande att du sprider ett hövlighetens skimmer kring dig så du lär ju inte greppa den här gången heller.

Last edited:
Vad har era personliga saker i mellan er har med denna tråd att göra?

Grundkurs nr 1 i politik.
Att inte kunna argumentera utan att hänga ut folk eller att man måste klaga på den andra är ett gott tecken på låg kunskap inom ämnet. Man ska alltid framhäva det man själv är bra på och ens produkter/ ideologi.
Trots det så hör man många utav våra stora politiker kritisera och göra allt för att smutskasta den andre och totalt strunta i att framhäva det man själv är bra på. Är våra politiker kass?

Markus skrev:
Vad är det med dig och din fina utbildning, har du inget annat att skryta med? Har du inga vänner t.ex.? Tjej? Kille? Jobb? :lol

Ett tips, som man bemöter andra blir man själv bemött - men du tror ju fortfarande att du sprider ett hövlighetens skimmer kring dig så du lär ju inte greppa den här gången heller.
Inte för att dra ut på detta mer, men jag var inte alls hövlig! Jag var spydig mot dig, precis som du började mot mig i inlägg 57, så jag är bara ekot, du rösten!
Du kunde ju valt att för en gångs skull inte kommentera vad jag skriver, Jag lovar att du skulle överleva!. Jag har också noterat att mitt dryga inlägg om dagen hindrat mig i jobb, utbildning och socialt. Förresten hur många inlägg per dag har du? :confused:
Å jag är väl medveten om att det alltid är andra som inte greppar Markus, du propagerar ofta för det! Som jag sa: Du borde förlåta oss mänskliga!
Nu ska jag ut och se om någon vill umgås med mig...

bonny skrev:
jag är bara ekot, du rösten!

Tvärtom sagomannen, tvärtom. Du spyr på allt och alla som inte delar dina värderingar, i det här fallet blev det valmers.
Men lev du i villfarelsen att du ger ett trevligt intryck, den passar dina övriga illusioner om det du tror/hoppas är verkligheten.

:hej

bonny skrev:
en massa blaj....... Straffas man bara tillräckligt hårt så blir man mer ödmjuk och ambitiös. ....osså fortsätter tugget om ingenting

Enda vettiga kommentaren du fick till.

Valmers: :klappar :klappar :klappar :klappar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!