Svenska Idrottsgalan 2007!

Vad var verkligen _allra_ sämst med hela skiten?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja, vad var egentligen sämst med detta säkerligen offentligt finansierade spektakel av, för och med första klassens idioter, töntar och andra fån?

Nu har jag inte sett programmet, men att Mona Sahlin är med verkar ungefär lika fånigt som fettots tal efter OS-guldet i hockey.

Hon sitter mest och super så än så länge är det mer irri-faktor än skämmis-faktor, men nu kollar jag Cityakuten.

Du gör fel! Kort och koncist ska det vara.

fy fan

Helt rätt, kanske första gången någon fick till det på första? :yoparty

fy fan

Haha, Holms vattenskalle! Klockrent. Jag hatar friidrottare då de hela tiden envisas med att påstå att det är en sport de håller på med! Jävla svin, en idrott är en idrott och en sport innebär att det är motorfordon inblandat!
Förbjud alla jävla präktiga galor och ge pengarna direkt till ungdomshockeyn så vi slipper massa jävla friidrottare i framtiden.

Ja, vad var egentligen sämst med detta säkerligen offentligt finansierade spektakel av, för och med första klassens idioter, töntar och andra fån?

Menar du att du ägnar tid åt att kolla på idrottsgalan?! :va
Idrottsgalan, guldbaggegalan, fotbollsgalan, filmgalan(?!) och alla andra galor för inbördes beundran är bara snäppet roligare än en rotfyllning.

Jag mår dåligt varje gång jag zappar förbi och ser alla tjuriga djävlar som med krystade leenden försöker ge sken av att de faktiskt unnar vinnarna priser och inte är så avundsjuka som de egentligen är. Än värre är när någon är uppe och drar ett av alla de där patetiska tacktalen där de tackar mamma och pappa och managern och katten och gud och tomtarna på loftet och försöker få in något litet skämt som ingen i publiken garvar åt men alla försöker gny ur sig något litet fniss för att det ska kännas "familjärt" och som om rummet är fyllt av värme..

Valmers älskar och brinner för julen i förhållande till hur mycket jag gillar idrottsgalan och alla andra äckliga galor för klubbar för inbördes beundran.

SH verkar ju f.ö. haft gala-tema senaste veckan med en rad trådar för inbördes beundran.

Ska göra det, händer inte mycket på jobbet idag så jag tror jag kan hinna med ganska många idag faktiskt.:rolleyes:

För att göra det lite lättare kan du nöja dig med att ringa de sista 2-3000 som gjorde att Kallur vann över tre kronor. tre kronor fick ju knappt 3000 röster färre.

Hockeyfjantarna gjorde high five när de vann något annat så de förtjänar definitivt inget Jerringpris, vad det nu är.

Stefan Holm...
Det var i samband med att han tog OS-guld i Aten och sprang direkt till sportbagen och plockade fram en egenhändigt upptryckt guldtröja som han började kittla min nemesisnerv.
OS-medaljen verkar ha gått rätt upp i hjärnan som hybriskokain på honom.
Vattenskallen gör honom om möjligt ännu mer enerverande.
Jag hatar honom!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...