Svenska Idrottsgalan 2007!

Vad var verkligen _allra_ sämst med hela skiten?

• Antal röstningar
    0
Nämdes någon motor människa överhuvetaget på hela den dära skiten?

Finns det någon svensk motorstjärna av rang som man kan nämna i den skiten? Lite ont om det efter Ronnie Pettersson och Håkan Carlqvist...

Edit: Kom nu inte och nämn Rickardsson eller Rydell nu. Dom kan man ju jämföra lite med curlingdamerna. Duktiga, ja kanske till och med världsbäst, i sin väldigt smala genre.

Det var riktiga stjärnor jag var ute efter.

Last edited:
Finns det någon svensk motorstjärna av rang som man kan nämna i den skiten? Lite ont om det efter Ronnie Pettersson och Håkan Carlqvist...

Edit: Kom nu inte och nämn Rickardsson eller Rydell nu. Dom kan man ju jämföra lite med curlingdamerna. Duktiga, ja kanske till och med världsbäst, i sin väldigt smala genre.

Det var riktiga stjärnor jag var ute efter.

Men om de nu kans gagga om vilka som van alsvenska i bögboll kan de väl namna Matts Nilsson som är sveriges bässta innom Motocross o enduro...

Men om de nu kans gagga om vilka som van alsvenska i bögboll kan de väl namna Matts Nilsson som är sveriges bässta innom Motocross o enduro...

Okej.. nu hittade jag inte en exakt siffra för Riksidrottsförbunnet klumpar ihop ALLA motorcykelsporter till en enda...

Antal medlemmar:
Fotboll: dryg 1 miljon
MC(alla motorcykelsporter): 150.000
Innebandy: 188.000

Stefan Holm...
...

Det känns ju roligare med en idrottare som faktiskt tror att han skall vinna, än en som 'tycker det är roligt att jag kvalade in'.

Jag är lite dåligt insatt i de mindre sporterna, men rent generellt så är nog bögboll en mindre sport än exempelvis enduro, så med de förutsättningarna håller jag faktiskt med om att de borde nämnt Mats.

Hade galan tagit plats på lunarstorm så hade det styrts upp iallfall, och bögboll hade nog inte ens kommit med!

Last edited:
Det känns ju roligare med en idrottare som faktiskt tror att han skall vinna, än en som 'tycker det är roligt att jag kvalade in'.

Det enda som är roligt med Stefan Holm är hans abnorma huvud och att Patrik Sjöberg pratat sarkastiskt och ordentligt nedsättande om Vattenskallens bristande förståelse för regelverket i höjdhopp.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg