Svenska Apriliaklubben & Otto Johansson Motorsport inbjuder till 2 dagar på Sviestad

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Fuck. Är ni så snabba?
Bäst jag tar med min varselväst.
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Jomenvisst! Läste o svara på Cliff Barnes PM innan jag läste här. Rekommendera dig Jåke då du ska köra från Uppsala men du kanske har fullt eller utgår från annan ort?
Jag utgår från Uppsala på lördag (imorgon) med två hojar i skåpet. Lite lång resa om man bara vill köra torsdag kanske... :rolleyes:
 

Drei König

1-2-3 Links
Gick med
1 May 2010
Ort
Mariefred
Hoj
CBR600RR-05
:hejAnmäld via er hemsida, sätter in slantarna när jag fått bekräftelse på att jag får plats, inget regn på senaste prognoserna. Bara att hålla tummarna.
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Finns det plats för en japansk konkurrentkopia? Lite spontant såhär i sista stund, som vanligt...
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Ok, anmäld via formulär. Antar att det bästa är att betala på plats? Shit, nu måste jag ragga bakdäck... Finns det tillgång till el?
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
El finns! Vad för bakdäck behöver du? Jag har drivor med pirelli superbike hemma i garaget!
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Topp! Kör f.n. på Power One Competition B 180/55 (alltså inte den rena gatversionen). Vad som helst duger nog t mig, det är knappt jag vill vara snabb... :)

Kanske klarar mig, vände bakdäcket o kört en dag på GR e det. Men ta gärna med nåt däck, de går på nåt sätt alltid åt...
 
Last edited:

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Finns det skomakare på plats?
Kom hem efter nästan en månads semester igår och upptäckte att jag gått upp 1,2 tjilo.

:(
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Topp! Kör f.n. på Power One Competition B 180/55 (alltså inte den rena gatversionen). Vad som helst duger nog t mig, det är knappt jag vill vara snabb... :)


Jag har en nytt POC B 180/55 i garaget, men monterat på fälg.. Du får kränga själva, i garaget eller i depån om du kommer tillbaka med fälgen sen. Jag hinner beställa nytt innan jag behöver det ändå.

Hör av dig om intressant..
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Jag har en nytt POC B 180/55 i garaget, men monterat på fälg.. Du får kränga själva, i garaget eller i depån om du kommer tillbaka med fälgen sen. Jag hinner beställa nytt innan jag behöver det ändå.

Hör av dig om intressant..
Tack, men jag hoppar nog, kränga av och på, plus lite bök med att hitta till dig osv, det blir för mycket trassel. Mitt är inte sopslut än, och pallar nog en dag med högerkurvor i mitt tempo. Ett 20-minutersdäck för några hundringar i reserv är nog mer min melodi (utan avkrängning). ;)

Men tack ändå!
 

Blackbeast

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2011
Ort
@Home
Hoj
Organdonator
Har funderat fram o tbx på att komma och köra men ser ut som att vädergudarna inte vill samma sak :(, kanske kan man ringa imorrn och kolla väder status och sen sätta sig på hojen o komma ner?? :D
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Fack! Jonnade hem i skaplig tid från jobbet, bytte om och drog till garaget, fyllde upp bilen med verktyg, regndäck, depåställ osv, hängde på släpet, spände fast hojen. Rusade sen hem och kollade på den inspelade handbollsmatchen. Svarar dessvärre i telefon, min stand-in på jobbet under morgondagen. Fail... Får dessvärre kasta in handduken. 1,5 h lastning i kväll, 1 h avlastning i morgon bitti, till ingen nytta. Hoppas ni får en kalasdag, jag e inte bitter...
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top