Du är i en förvånansvärd avsaknad av distans för att, (liksom jag), vara 60-talist.
Markus? Mycket väsen för lite ull, som kärringen sa när hon rakade grisen. Kolla dock gärna in hur många intressanta, brännande diskussionstrådar som startats av… Markus. Samma trådar du själv gärna deltar i, inte sällan med en för många provocerande pkfierad vänstervinkel. Vilka trådar är det liv i och vem är det som lyckas hålla liv i dom?
Några beträder inte OT, andra forumdjur lever sina liv där och ytterligare några är lite här, lite där och lite överallt.
Den här tråden? Ulvhamne har förklarat varför han gjorde så och du är fri att nappa eller inte.
Om lite munhugg på ett obskyrt forum med en rätt tydlig jargong är mobbing förstår jag att du upplever dig mobbad, men hur kan du förminska meningsmotståndare på det sättet du gör men inte identifiera beteendet hos dig själv? Det är att förringa begreppet och jag är lite lagom nyfiken på hur de känner sig som fått ta del av dina skrapor och metoder. Med de erfarenheter jag har är det med viss tveksamhet jag svarar dig då jag snar vad reaktionen kan bli. Here goes, för mig är du mer av en mobbare än de du anklagar.
Efter 18 år här borde du nog ha kommit till klarhet om huruvida det här är rätt forum för dig, ”Hellboy”. Att genom kränkthet och angiveri/skvaller, som används av andra subkulturella grupper du brukar nämna, försöka påverka sporthoj tror jag få vill ha eller tänker acceptera. Kommer den farsoten in, förutom redan gjorda eftergifter,är jag rädd att det kommer inverka menligt på forumets fortlevnad.