svensk som kan burna riktigt bra : )

Bättre att ha försökt att burna än att aldrig ha burnat alls som nån vis man en gång sa :tummenupp :D

Hahaha! vad jag garvade när han flög in i porten:D

Menmen, synd om honom...han får ju ont i huvudet :skrattaåt

Tur i oturen kanske att garagedörren var stängd:tungan

Men handen på hjärtat alla har vi nog klantat till det någon gång när vi skall "stajla" till det, eller hur?

LILAB skrev:
2698058 gammal har ju nyss varit uppe här.
Hur ska du ha det? Är den gammal eller har den nyss varit uppe? Kan ju knappast vara både och.

Looped skrev:
2697993 Bättre att ha försökt att burna än att aldrig ha burnat alls som nån vis man en gång sa :tummenupp :D

håller verkligen inte med, kan man inte burna ska man inte öva på en sån dyr och fin hojj! Och va fan är det som är så jävla svårt? Han lutar sig ju inte fram ngt, o verkar inte hålla i frambromsen heller.. :va :huvet

Tycker INTE man ska burna om man inte kan, speciellt inte inför en kamera och massa vänner.. :tungan

är det bara jag

Är det bara jag som får känslan av att hojen är stulen när jag ser dessa nördar??? Stackars hoj den blev ju misshandlad av de där

De ser inte ut som vana mcförare??? eller vad tycker ni

Är det bara jag som får känslan av att hojen är stulen när jag ser dessa nördar??? Stackars hoj den blev ju misshandlad av de där

De ser inte ut som vana mcförare??? eller vad tycker ni

Jag tror att dom är onyktra klantarslen och att en av killarna just köpt hoj och givetvis måste "bööörna" lite inför grabbarna. Sen hoppar killen som var allas moppeidol fram i slutet och ska burna, för han var ju så grym på att burna med moppen på gräs när han var 15, det kan ju inte vara så svårt att burna med en större hoj:rolleyes:

Antingen onyktra som fan eller inga mc-folk. Klantigt vilket som!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back