Nr:18
Snabbare än Don Queer
Du ställde en fråga i rött!
Det blev inte mer klart för det. Du svarade ju inte på frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du ställde en fråga i rött!
Vem var det som började med stor teckenstorlek och rött? Det var en fråga som förblev obesvarad dock.Du ställde en fråga i rött!
Jag tror att alla skulle må bra av lite mer komunikation.....
Stefan Carlsson
Är det denna du syftar på? http://www.svemo.se/ImageVault/Images/id_4453/scope_0/ImageVaultHandler.aspxSkickar i en kort update från mötet i lördags
En erfarenhet rikare eller...(?)
Med tanke på att det verkat vara många som både läst & tyckt till om detta ämne - så tillåter jag mig ändå att bli förvånad över uppslutningen.
Nu anslöt hela två (2st) utan den formella inbjudan till detta möte. Att dessa två var jag själv + Morris Packer från Morris Racing Team är kanske ett resultat att ta till sig?
Omröstningen räknade in hela 7st deltagande/röstberättigade klubbar av de 83st som hade möjligheten. Man kan väl tycka vad man vill om detta resultat. Men förhoppningsvis kan det fungera som en signal till att sporten, och engagemanget från dess utövare till medlemmar & alla "se-påare" bara kan bli bättre? I tillägg var inte mötet historiskt viktigt men... en liten vägvisare om vår framtid kanske
För jag vill samtidigt inte bara tro att dagens tider kräver nya metoder för att engagera/motivera man/kvinnokraft. Det behövs oavsett fler som gör mer än att bara hålla i styret eller knappa på tangentbordet.
Ge gärna en tanke eller förslag & alternativ hur man kan få fler engagerade i att bygga en bättre verklighet för dagens & morgondagens RR utövare & klubbengagemang(?) DVS om man/du/ni vill det?!
/Eric
Eller så är det dags för Svemo att fundera på hur de fungerar som förbund om endast 7 av 83 röstberättigade klubbar tycker det är värt kostnaden att skicka en representant.Omröstningen räknade in hela 7st deltagande/röstberättigade klubbar av de 83st som hade möjligheten. Man kan väl tycka vad man vill om detta resultat. Men förhoppningsvis kan det fungera som en signal till att sporten, och engagemanget från dess utövare till medlemmar & alla "se-påare" bara kan bli bättre? I tillägg var inte mötet historiskt viktigt men... en liten vägvisare om vår framtid kanske
Eller så är det dags för Svemo att fundera på hur de fungerar som förbund om endast 7 av 83 röstberättigade klubbar tycker det är värt kostnaden att skicka en representant.
Kanske bättre lägga sånna här samankomster när det inte råder snökaos i hela landet?
Bara så jag är med på banan: Med medlemmar menar du klubbar eller är det fysiska medlemmar som tex jag?...men det faller platt om inga medlemmar dyker upp. Det konstaterades på bägge mötena att den dåliga uppslutningen är ett mycket stort problem.
Japp, "medlemmar" var lite odefinierat. Iallafall jag menar "klubbar" och "fysiska medlemmar" plus lite tillBara så jag är med på banan: Med medlemmar menar du klubbar eller är det fysiska medlemmar som tex jag?
Jag är inte med på om detta är ett önskemål för framtiden eller referens till vad som hände i helgen?
- SBF (Bilsportförb) har möte i samma lokaler & dag
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra