Vaselek
Gudomlig sporthojare
Har du varit ihop med Tomas? FY FAN vad äckligt.
Håller med. Tvi fan!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit ihop med Tomas? FY FAN vad äckligt.
luktar bukefaaaaloooos![]()
Spelar ju ingen roll om "hon" haft många partners. Det sliter så lite.
Jag var förbi och skulle hälsa på ett ex ex ex ex i helgen. (vi var tillsammans i 17 års åldern typ)
Hon var inte hemma, däremot var hennes dotter hemma, hon var i 17 års åldern och en exakt kopia av sin mor, det kändes rätt skumt.
Det är fjärde året i rad jag försöker hälsa på henne, men hon är aldrig hemma
Exet jag hade före henne var dock hemma i fjol och bjöd på fika
Dom bor båda två efter fina MC vägar, det är därför man ska hålla sig väl med sina ex![]()
Kunde inte dotter bjuda på kaffe med doppa istället?
Jag skulle inte bry mig det minsta vad min tjej haft för sig i sänghalmen innan jag träffade henne. Varför skulle det spela någon roll?
Kysser ens barn godnatt med läppar som omslutit fler ollon än Piff och Puff tillsammans.![]()
VAAA!!! Kommer du och påstår att Piff och Puff är bögar!!!
luktar bukefaaaaloooos![]()
LÅter som ett fjortisgissel...
När jag och min tjej träffades så visste jag att hon hade varit tillsammans med nån snubbe i flera år innan jag kom in i bilden och det är lite svårt att bara radera ut det.
De var bra kompisar och är det fortfarande och jag tycker han verkar vettig så vi har träffat honom några gånger och hon brukar träffa honom då och då även nu för tiden, senast när hans dotter föddes. Då är det ca 10 år efter att de gjorde slut så jag skulle inte ens fundera på om det fanns känslor kvar eller dylikt.
Svartsjuka brukar infinna sig väldigt sällan hos mig, såpass sällan så att min tjej tycker att det är jobbigt att vara ute på krogen med mig då jag borde hålla killarna borta från henne påstår hon. Jag påstår att de inte är så närgångna om hon inte klär sig så lösaktigt
Dessutom så är det perfekt om hon blir uppvaktad av andra killar då det betyder att jag slipper köpa groggar åt henne och att jag kan stå och spela blackjack medan hon dansar loss.
Svartsjuka killar kan ju fråga sig varför de är svartsjuka. Är de så dåliga på det de gör så att de riskerar att någon annan kille kan ta över? Själv vet jag att jag är bäst så jag har inget att oroa mig över.
Härligt om man gifter sig med byns största tonårsmadrass. Tjejen med stort T i rökrutan. Kysser ens barn godnatt med läppar som omslutit fler ollon än Piff och Puff tillsammans.
Tror fan det spelar roll! Men jag kanske bara är gammalmodig.
Håller med och det handlar inte om svartsjuka det handlar om att jag inte är intresserad av en tjejj som haft massvis med Olika partners, WT är vad det är bokstavligt talat.Härligt om man gifter sig med byns största tonårsmadrass. Tjejen med stort T i rökrutan. Kysser ens barn godnatt med läppar som omslutit fler ollon än Piff och Puff tillsammans.
Tror fan det spelar roll! Men jag kanske bara är gammalmodig.
Håller med och det handlar inte om svartsjuka det handlar om att jag inte är intresserad av en tjejj som haft massvis med Olika partners, WT är vad det är bokstavligt talat.
Om det bestod av att vara en slampa så Ja!Om du nu skulle träffa drömtjejen. Tjejen med stort T som "har allt" du verkligen vill ha. Skulle du låta henne kila vidare för att hon haft ett tidigare liv?........
Om det bestod av att vara en slampa så Ja!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |