BostonGurka
Bannad
Skratta eller grina?
http://www.youtube.com/watch?v=YUrE8P6kJd4
http://www.youtube.com/watch?v=YUrE8P6kJd4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul att de beskriver sig själva som "arbetarklassen" då jag ställer mig frågande till detta; Min tankegång kring deras "jobb" är att det går ut på att råna snorungar på Iphones i tunnelbanan. Ok, förutfattad mening men de är de som oftast brukar stämma
Men vad vet jag.
Ja, vad vet du? Inte ett skit om detta uppenbarligen. Så håll dina förutfattade meningar för dig själv är du snäll.
...men ändå läggs betydligt mer resurser på att jaga det senare, troligtvis för att dom som gör sig skyldiga till detta knappast har kontakter med politiker etc...
Visst är det barnsligt, men samtidigt har dom en poäng. Dom flesta stulna kronorna stjäls av folk som bor i rikemansområden,
Oj, en vänsterpartist som tog illa vid sig. Fick du inte napp på tunnelbanan idag eller?
Problemet är att du ger så många expertutlåtanden som är helt tagna från luften om saker som du inte vet ett skit om, oavsett vilket ämne det handlar om. De här kidsen belyser ju ett faktiskt problem och gör en film om det och du avfärdar dem som arbetslösa rånare, vilket förmodligen ej är fallet. Jag tycker bara dina kommentarer förstör en diskussion som kunnat vara givande, dvs om vad filmen faktiskt handlar om.
"Kidsen" i filmen gör sig skyldig till brottslighet, på film, på youtube och det försvarar du?
Om alla svenskar stjäl en tusenlapp var så blir det mer än om 90 "rikemän" stjäl en miljon var...
Hur många VAB dagar är en tusenlapp?
Intressant att du tar upp VAB. Man skärpte kontrollen för att man var övertygad om att många fuskade. Med facit i hand vet man att så inte var fallet. Det var tydligen ett storstadsproblem e.dy. Så det extra intygandet ska visst tas bort igen. Kostade mer än det smakade.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |