Svart R1 mot svart porsche på sigtuna vägen

ööhm. Du skulle inte kunna utveckla ditt budskap?:va som jag förstår var riktat mot mig. Menar du att jag pippar grabbar i skolsalen:va

kliv av tåget.
Du önskade upplysningar angående Sigtuna.
Huruvida du pippar grabbar i skolsalen är mig fullständigt egalt.

Btw:
Full eller korkad?

de kanske va jag, svart r1a me svart skinställ? ;) va ut o testa hojen innans vi skulle t linköping på licenskurs, porschen hängde på bra, men ja tog de hyffsat lungt, han kom om mig typ där man svänger av mot sunnersta men då åkte ja lite bakhjul så kanske inte så konstigt, sen sakta han ner o vinka att ja skulle slanga så de blev lite slangning till ;)

Det va garanterat du :) Måste sett fel att det va den allra senaste, såg bara rören upp bakom limpan, det gick ju som sagt ganska fort! :D Alltid kul när man får (även SE som jag fick) spontan race sådär!!

Last edited:
Det va garanterat du :) Måste sett fel att det va den allra senaste, såg bara rören upp bakom limpan, det gick ju som sagt ganska fort! :D Alltid kul när man får (även SE som jag fick) spontan race sådär!!

Ja blåste om han först o fatta inte att han hängde på då ja hade plockat bort backspeglarna, åkte o lekte lite o kolla bakåt o såg att han kryssa nästan mellan bilarna för o komma ikapp, så då låg ja på lite men han hängde på hyffsat ändå :tummenupp sen blåste han ju om mig då ja låg på slangen där ett tag, men sen sakta han ner o vinka så ja ställde mig upp o drog upp o åkte om han sen vet ja inte vart han tog vägen, men de va lite skoj sådär på tisda eftermiddan :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti