Svart R1 mot svart porsche på sigtuna vägen

Nya R1:an... :va

Är du säker på att det inte var någon 14-års slyngel som åkte baklänges på en Botian och gav Påchen fingret...? :FU

:rofl

ööhm. Du skulle inte kunna utveckla ditt budskap?:va som jag förstår var riktat mot mig. Menar du att jag pippar grabbar i skolsalen:va

kliv av tåget.

Tror inte det var riktat mot dig, men när vi ändå är inne på det ämnet:

Är det något som tynger dig, som du vill delge oss andra på sporthoj?
:D

jaaa:( jag har mardrömmar om tommy hamrén i läderdräkt:gråta

Tack för att du ville prata..

:):)

Personligen mår jag dåligt över utrpräglat sadistiska djurplågare.

Samt små barn som suger på plastföremål och stirrar tomt i blicken på en med dräggel utmed mungipan ner på kläderna. Sådana där extremt fula ungar som bara mammor kan älska :D

:):)

Personligen mår jag dåligt över utrpräglat sadistiska djurplågare.

Samt små barn som suger på plastföremål och stirrar tomt i blicken på en med dräggel utmed mungipan ner på kläderna. Sådana där extremt fula ungar som bara mammor kan älska :D

hahahah :rofl:rofl:rofl

de kanske va jag, svart r1a me svart skinställ? ;) va ut o testa hojen innans vi skulle t linköping på licenskurs, porschen hängde på bra, men ja tog de hyffsat lungt, han kom om mig typ där man svänger av mot sunnersta men då åkte ja lite bakhjul så kanske inte så konstigt, sen sakta han ner o vinka att ja skulle slanga så de blev lite slangning till ;)

de kanske va jag, svart r1a me svart skinställ? ;) va ut o testa hojen innans vi skulle t linköping på licenskurs, porschen hängde på bra, men ja tog de hyffsat lungt, han kom om mig typ där man svänger av mot sunnersta men då åkte ja lite bakhjul så kanske inte så konstigt, sen sakta han ner o vinka att ja skulle slanga så de blev lite slangning till ;)

Men du har ju den gamla ju. Han sa ju att det skulle vara den nya ju!

Men du har ju den gamla ju. Han sa ju att det skulle vara den nya ju!

aa ja vet inte, ja åkte där iaf i tisdas o fick häng av en nyare svart porsche o de bjöds på en del slangen, kanske fanns fler me svarta r1or just den dagen som åkte mot en just svart porsche på den vägen o slanga :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti