Svara på debatt på Nerikes.se

Killen har ju rätt :tummenupp

Utser honom till årets vinnare av en termos försedd med SMC-klistermärket :crash

schrunken skrev:
Killen har ju rätt :tummenupp

Utser honom till årets vinnare av en termos försedd med SMC-klistermärket :crash
Menar du inte SMC-klistermärkÄÄÄÄÄÄÄÄt :confused:

Supermoto skrev:
Menar du inte SMC-klistermärkÄÄÄÄÄÄÄÄt :confused:

Fortfarande bakis eller? :crash

Om du skickar in ett svar och skriver i stil med systääääm & modäääm så att det publiceras i morgondagens allehanda ska du få en termos av mej :fakta

killen har ju stora probläääm.....hehe....vem FAAN skulle sätta på ett smc märke på termos eller hoj???? :D :D :D

phastasphuk skrev:
killen har ju stora probläääm.....hehe....vem FAAN skulle sätta på ett smc märke på termos eller hoj???? :D :D :D

Om jag inte missminner mej så sitter det ett märke på en Duke
jag brukar köra om ibland, eller vare DR:n

Stefan skrev:
Om jag inte missminner mej så sitter det ett märke på en Duke
jag brukar köra om ibland, eller vare DR:n

Anledningen till att några uppmärksammat mitt lilla SMC-märke där bak är just dess placering :fakta Jag har helt sonika legat framför vederbörande personer eftersom dessa helt enkelt inte kunna köra ifrån mej :D

Att det sitter ett klistermärke på min Duke måste bero på tidigare ägaren eller nåt sånt :crash skulle ju aldrig falla mej in :notme

schrunken skrev:
Anledningen till att några uppmärksammat mitt lilla SMC-märke där bak är just dess placering :fakta Jag har helt sonika legat framför vederbörande personer eftersom dessa helt enkelt inte kunna köra ifrån mej :D

...blah...blah blah....united states of WHATEVER!

Erkänn runken, det är DU som har skrivit den där insändaren....! :D

Ädit: tjohoooo.....mitt inlägg kom med......aahhh gud vad bra jag är :fakta

Last edited:
*/ ?>
Back