kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Hur låter de då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
fy fan va coolt.... hehe.. nöjd? undrar också hur ljudet är?kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Lite mer men inte så mycke det var raka rör innan med och det blev kanonhellla skrev:Hur låter de då?![]()
Simppi skrev:Här kommer lite bilder på Suzukis original seatcowl + annat installationsmaterial.
Simppi skrev:Här kommer lite bilder på Suzukis original seatcowl + annat installationsmaterial.
kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Mr. Kongo skrev:Hur är det att skjutsa med en 650?
det funkar bra tycker jag.. men jag har kännslan av att man sitter ganska högt... efter en stund så kan man bli lite trött i knäna... jag jämför med en gsx600f som min kompis har.. och den är mycket mycket skönare att åka bak på.. men sv funkar fint... (fast va fan... det är ju tråkigt att ha nån bak)Mr. Kongo skrev:Hur är det att skjutsa med en 650?
Mr. Kongo skrev:Tänkte väl mest på hur motorn orkar med två pers (~150 kg), är ju skapligt värdelöst att skjutsa med fzr:en![]()
jag vet inte.. men jag tycker det går undan med 2 på... men va fan det är ju en hoj med 72hk orginal... ska du ha nått djävulsk så får du nog kolla på nån annan "värsting" hoj mitt betyg 0 - 10 : Funkar bra.!Mr. Kongo skrev:Tänkte väl mest på hur motorn orkar med två pers (~150 kg), är ju skapligt värdelöst att skjutsa med fzr:en![]()
Mr. Kongo skrev:Slutsats är alltså att det går att skjutsa trotts den låga effekten lite snabbt på kurviga vägar? så länge man inte ska busa vilket jag ändå inte har några planer på.
har samma problem... jag känner inte av det.. men tjejen som sitter bak har lite svårt med att räcka fram med händerna... det går men blir ansträngande för henne.!Krills skrev:sitter jag längst fram mot tanken och passageraren sitter bakpå. Då blir det ett ganska stort glapp mellan passageraren och mig som kör och det blir jobbigt för passageraren som måste luta sig fram ganska mycket .
det jag har hört/vet.. så är det inte värt det... men man bör kanske omsynkronisera eller va fan det heter när man har både ett effetktsystem å öppnare filter... men Power C.. ska visst inte vara värt...Krills skrev:Hej!
Nån som har provat pc till sin 650? Den kostar 6000:- inkusive bänkning hos både AVA-Mc och Din-Mc i Stockholm. Jag har effektsystem och ska införskaffa Kn-filter till våren. Skulle man märka nån skillnad? Är skillnaden värd 6000:-?
//Stoffe.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |