Svårt val... nu klart!
Står nu i begrepp att köpa gathoj...
MT-01 Härligt utseende men hört en del klagande på motorkaraktären.
Hornet 600 -05 Mainstream utseende, hyfsad kritik, hur är bränsleförbrukningen?
FZ600Naked Liten hoj med extremt fult instrumenthus.
Buell Firebolt 01-03 Drömmhojen men med nedslag från en del säljare och inte den roligaste premien hos försäkringsbolagen. Denna hoj körde jag för några år senda och smälte direkt?
Som sagt den sistnämnda är den enda av ovan nämna jag kört och visst skall man utgå ifrån eget omdömme men det är alltid bra med feadback från ägare och sådana som provkört men valt annat.
MT-01 och Buellen ligger ju närmast hjärtat pga de stora härliga motorerna men man kanske kan leva med en 600... eller?
Jag är 28år och har haft körkortet sen 99 och kört till å från men vad ska man välja.
Allt ska ju spela in i slutändan. utseende, känsla och ekonomi.
Står nu i begrepp att köpa gathoj...
MT-01 Härligt utseende men hört en del klagande på motorkaraktären.
Hornet 600 -05 Mainstream utseende, hyfsad kritik, hur är bränsleförbrukningen?
FZ600Naked Liten hoj med extremt fult instrumenthus.
Buell Firebolt 01-03 Drömmhojen men med nedslag från en del säljare och inte den roligaste premien hos försäkringsbolagen. Denna hoj körde jag för några år senda och smälte direkt?
Som sagt den sistnämnda är den enda av ovan nämna jag kört och visst skall man utgå ifrån eget omdömme men det är alltid bra med feadback från ägare och sådana som provkört men valt annat.
MT-01 och Buellen ligger ju närmast hjärtat pga de stora härliga motorerna men man kanske kan leva med en 600... eller?
Jag är 28år och har haft körkortet sen 99 och kört till å från men vad ska man välja.
Allt ska ju spela in i slutändan. utseende, känsla och ekonomi.
Last edited:
Försäkring i Järfälla 5067:- hel/hel (Yamma Power Insurance)
) men om du inte vill nöja dig med en 600:a så spana lite på Kawasaki Z1000, Hornet 900, Ducati Monster S2R