Svårt beslut

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Saxat från annat forum..
Svårt Beslut.
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?




:D
 
tycker allt att du kan fixa rosten själv, då hinner du ju fundera på hur du ska göra me tjejen efter att du snackat me henne men av vad du beskriver så e hon nog inte ute me tjejerna så fråga henne rätt ut om hon träffat nån annan...
 
En till rolig....

här får ni en rolig historia att gnaga på....hehe skrattade så jag tjöt när jag läste den.... :hihi

fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??
 
Miss_Orchidee skrev:
här får ni en rolig historia att gnaga på....hehe skrattade så jag tjöt när jag läste den.... :hihi

fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??

jag förtår inte? vad är det nån försöker få in skiten i?
 
:rofl :rofl :rofl

Är fan inte lätt när rosten börjar komma. Nytt hjulhus o en ledig helg sen är det fixat
 
Miss_Orchidee skrev:
här får ni en rolig historia att gnaga på....hehe skrattade så jag tjöt när jag läste den.... :hihi

fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??

Går det inte att bara klippa och klistra in texten?
 
det var det roligaste... :rofl
nej det där får du ta tag i tycker jag så fort som möjligt...(rosten alltså)
 
Miss_Orchidee skrev:
Det var inte det som va historien... jag fattar inte hur ja ska få in den i mitt inlägg...det gíck inte.... :3freak
Okej, jag trodde det skulle va nått kul "jag får inte in den", dvs. man ska tro att nån försöker sätta på nånting.. men då vare bara jag som var dum dårå :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top