Martin
Don't call it a comeback
Rulla ihop det till ett rör?Miss_Orchidee skrev:fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rulla ihop det till ett rör?Miss_Orchidee skrev:fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??
Miss_Orchidee skrev:fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??

Precis på samma sätt som med en bild. Står klart o tydligt att den tar .doc så det borde inte var några problem. Kan vara att din fil är förbannat stor så det är det som tar emot...Miss_Orchidee skrev:fan, jag får inte in den....hur får man in ett word document i en sån här??
Jag hittade den på Swedish Maffia, men där är den också saxad från annat forum.CorbenDallas skrev:Så jäkla ball! Precis vad jag behövde. Vilket forum är den ifrån?![]()
Hmm vem pratar du om?UrbanTiger skrev:Vadå problem med rostTyckte du sa att du kör taxi, lämna in och ta reparationen på firman. När det gäller frugan så tror jag att du samlagar precis värdelöst så hon kommer lämna dej i vilket fall som helst.

Nej för fan..UrbanTiger skrev:Blev du sur, LR![]()
Ta det lungt det kommer nya brudar och köp en bil med rostskyddsgaranti nästa gång![]()
2fast4hjo skrev:"saxat från ett annat forum".
snowwhite skrev:Det står ju längst upp i tråden att den e saxad, och jag kan läsa!!
Du fattade nog inte att jag skojade, alltså spelade med!
du får nog ta o tänka lite längre va? :kocko
tagga ner......2fast4hjo skrev:tagga ner......
hahah jag måste nog säga detsamma flicka lilla...|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |