Svårt att sälja hojen?

Många vill sälja.....

Så länge jag kan minnas så har det funnits massor av hojar till salu på höstarna.....och inga köpare....sen kommer våren...och då blir det tvätsom.

Men som sagt nu finns det massor av SS600, men även std600 börjar säljas av, kanske mest beroende på att utvecklingen av nya hojar går fort hos tilverkarna.

Nån som gillar R6.....?
Hittade den här på norgesidan.....

R6 STD 2002 mod. SELGES GUNSTIG
Salg: Pent brukt av nybegynner. Stålomsp.slanger, styredemper, dep.støtte, x-tra drevsett, kr. 33.000,-. X-tra felgsett, kr. 3.900,-. Kontakt: hoelseth@meglerhuset.org Ring:90 <07.10.2005>

Och en till.....

YAMAHA R6 2002 MOD SELGES
Salg: 02 R6 SELGES FOR 29000,- Følger med styredemper, div sett dekker inklusiv to sett regn dekker, depo støtte, ekstra potte, bremse klosser ( karbon klosser), to sett kåper. Sykkelen er lite brukt, kun 36 mil. fungerer bra!Ekstra felgsett FØLGER MED! :). Ring meg for en eventuel avtale for å se på den, jeg holder til i Tønsberg. Kontakt: mchuga@online.no Ring:90037977 <06.10.2005>

Ser ut som om dom har REA på R6-or i Norge....

KentW

Last edited:
Norska RR-hojar går inte att regga in dock, de säljs utan papper från början och är därmed billiga i inköp.

Jag är på jakt efter en 600 som det är möjligt att regga. Jag tycker dock att många säljare övervärderar sin ögonsten, och begär på tok förmycket för sin hoj. Sänk priset så blir det lättare att sälja.

flykay76 skrev:
Är det någon mer här som har svårt att sälja sin RR hoj? :va

Helt otroligt... måste va över 500 som har kollat på min annons som jag har ute både på blocket, här på SH samt på min hemsida.
Ändå är det INGEN som har ringt. EN (1) har mailat. :confused:

Vad ska man göra? :3freak

Ja menar om man nu tycker att 55 tusen är för mkt för 1,8 R6 02or, då kan man väl i alla fall ringa och pruta. Eller? :(

Ska man sätta 35 tusen på hojen, plocka av godbitarna och sälja det plus de andra delarna löst?

Jag tycker det e sjukt...
Jag fick min såld för typ 2 mån sedan och jag hade nog tur tror jag!
Jag fick i stort sett vad jag ville ha för snuttan! :)
Som sagt det är köparens marknad!
Jo, han som köpte den startade den inte ens innann han lastade på den på släpkärran?Hmmmm skulle jag aldrg göra kan jag säga!
Fast den var ju i det skicket jag sa till honom men man kan ju aldrig veta motorn kunde ju varit skuren eller vad som helst!

Jensa skrev:
Jag fick min såld för typ 2 mån sedan och jag hade nog tur tror jag!
Jag fick i stort sett vad jag ville ha för snuttan! :)

Vad fick du då för den? Berätta även om det var dyra delar till den (typ fälgar, motor)...

Jocke K skrev:
Jag är på jakt efter en 600 som det är möjligt att regga. Jag tycker dock att många säljare övervärderar sin ögonsten, och begär på tok förmycket för sin hoj. Sänk priset så blir det lättare att sälja.

Du kan få köpa min R6 02a.

Pris från 39000kr

Du har PM...

flykay76 skrev:
Vad fick du då för den? Berätta även om det var dyra delar till den (typ fälgar, motor)...

Yamaha R6-01ss (regpapper fanns på den) fullkittad ss hoj med Cralle motor med grottis topp på, öhlinare bak och styrdämpare och öhlins kittad framgaffel, snabbväxlingsknapp, helsystem akra med extra hölje till, med dubbel uppsättning av allt så som fäljar däck kåpor och en massa fotpinnar mm mm skickade även med däcksvärmare! skickade med 2 halvdanna uppsättningar michelin slicks med + kassa regnsdäck!
Allt detta för 52 tusen! jag är nöjd

Last edited by a moderator:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back