Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det är priset det handlar om. Tittar man på blocket på cyklar som har en normal prisbild så ser man att annonserna försvinner efter ett tag. Tyvärr så lever ganska många i nån slags drömvärld där dom verkar tro att det ska bli slagsmål om deras gamla cyklar.
Med tanke på att det sålts mycket nya 08r för runt 100k så borde beg marknaden sjunka men tyvärr tror folk att dom ska få 90k för för sina beg
07-08r
Ingen som har nån bra länk till nån sida därman kan kolla ungefärliga värden på beg hojar?
Tror att det är priset det handlar om. Tittar man på blocket på cyklar som har en normal prisbild så ser man att annonserna försvinner efter ett tag. Tyvärr så lever ganska många i nån slags drömvärld där dom verkar tro att det ska bli slagsmål om deras gamla cyklar.
Med tanke på att det sålts mycket nya 08r för runt 100k så borde beg marknaden sjunka men tyvärr tror folk att dom ska få 90k för för sina beg
07-08r
Ingen som har nån bra länk till nån sida därman kan kolla ungefärliga värden på beg hojar?
Tyvärr så lever ganska många i nån slags drömvärld där dom verkar tro att det ska bli slagsmål om deras gamla cyklar.
07-08r
07-08r
Fick 95' för min -07'a. Tror att det är där priserna ligger.
Det var bra betalt i dessa tider men kanske det var en del utrustning på den?
Tycker det är tungt att sälja. Har min VFR ute med bara ett enda svar.
http://www.blocket.se/vi/21006856.htm?ca=11_s
Känns lite svår sålt. Brukar alltid pricka in rätt pris, rätt tid. Denna gång kanske jag hade fel.
Tycker det är tungt att sälja. Har min VFR ute med bara ett enda svar.
http://www.blocket.se/vi/21006856.htm?ca=11_s
Känns lite svår sålt. Brukar alltid pricka in rätt pris, rätt tid. Denna gång kanske jag hade fel.
Fick 95' för min -07'a. Tror att det är där priserna ligger.
Jag har provat sålt min i ett år ,det kanske är 2-3 personer som ringt,men det är bara ensamma mäniskor som vill prata väder.Priset avgör ju alltid men jag har lagt ett lågt och bra pris,plus att cykeln är i absolut toppskick men icke sa nicke
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |