Svårt att kissa

Pappa

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2014
Hoj
Vespa
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html

Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

Det kan inte vara njursten? Eller det är inga såna symptom? Tänkte om de la sig och täppte till när du står och går, men ramlar bort när du ligger ner :)

I vilket fall så tror jag det är bättre att du besöker närmaste krankenhaus och får det kollat. :fakta

Du kanske skulle gå till doktorn istället för att konsultera ett forum med förståsigpåare...

Gör du ett obekvämt prostata -test. Samt ett psa-prov. Jag gjorde det nyligen , trots obehag, men jäkligt skönt efter när allt var bra.

Fick även nåt piller som skulle underlätta tömning av blåsan. Men de kostade 500 spänn i månaden, så de har jag skippat. Ska försöka hitta nå billigare.

Är man fet så hjälper det att banta för då får blåsan utrymme för att bli välfylld :tummenupp
(jag upplevde det så iallafall)
Eller så dricker man inte så mycket på kvällen.

Varför helt enkelt inte boka tid på hälsovårdcentralen så de får kolla?

Skit en klick i stället. Fjöla är för veklingar :mad:

Det brukar räcka att :ligga lite så blir det lättare att kissa sedan. Iaf lättare att träffa porslinet istället för taket.

Ska boka tid på vårdcentralen idag, har dragit mig för det länge så tänkte att jag skulle fråga här först lite sådär anonymt så man får ett hum.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back