Svårt att kissa

Pappa

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Vespa
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html
 
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html

Det kan inte vara njursten? Eller det är inga såna symptom? Tänkte om de la sig och täppte till när du står och går, men ramlar bort när du ligger ner :)

I vilket fall så tror jag det är bättre att du besöker närmaste krankenhaus och får det kollat. :fakta
 
Du kanske skulle gå till doktorn istället för att konsultera ett forum med förståsigpåare...
 
Gör du ett obekvämt prostata -test. Samt ett psa-prov. Jag gjorde det nyligen , trots obehag, men jäkligt skönt efter när allt var bra.

Fick även nåt piller som skulle underlätta tömning av blåsan. Men de kostade 500 spänn i månaden, så de har jag skippat. Ska försöka hitta nå billigare.
 
Är man fet så hjälper det att banta för då får blåsan utrymme för att bli välfylld :tummenupp
(jag upplevde det så iallafall)
Eller så dricker man inte så mycket på kvällen.
 
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html

Varför helt enkelt inte boka tid på hälsovårdcentralen så de får kolla?
 
Skit en klick i stället. Fjöla är för veklingar :mad:
 
Det brukar räcka att :ligga lite så blir det lättare att kissa sedan. Iaf lättare att träffa porslinet istället för taket.
 
Ska boka tid på vårdcentralen idag, har dragit mig för det länge så tänkte att jag skulle fråga här först lite sådär anonymt så man får ett hum.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top