Svårt att bli tuffare än så här..

:D Kan jag tänka mig. Kamphundar figurerar ju också i filmen förresten. Eller så var det i del två. Nån som saknar en cross?

[YOUTUBE-ID]nwpZTZ1aRqo&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Tycker det ser ut som Totenkopfskallen på hans mössa i slutet på det där klippet.
Antingen så är han medveten om det och allt är ploj eller så är han dummare än tåget.

Mina kulor ligger på alternativ två.

Edit: Var inte exakt totenkopfskallen när jag kollade efter. Rätt lik förvisso. Mina pengar stannar dock kvar på att han är dummare än tåget.

Last edited:
orka inte kolla hela.....hade dom ingen egen pitbull att filma så dom hängde i buskarna för att filma grannens? :D :D hur kommer man på idén att göra en sån video? :va skämmigt.....

Haha! håller med dig! MEN i min värld får dom ändå +1 för engagemang och påhittighet. Dom e ju roliga ju, de här är ju komedi rakt ner i burken :D

Tycker det ser ut som Totenkopfskallen på hans mössa i slutet på det där klippet.
Antingen så är han medveten om det och allt är ploj eller så är han dummare än tåget.

Mina kulor ligger på alternativ två.

Edit: Var inte exakt totenkopfskallen när jag kollade efter. Rätt lik förvisso. Mina pengar stannar dock kvar på att han är dummare än tåget.

Vars är detta?
Jag e en anings fördomsfull och mina 2kronor föll på att detta måste väl va malmö? eller nått annat söder om göteborg :rolleyes:

Last edited:
Haha! håller med dig! MEN i min värld får dom ändå +1 för engagemang och påhittighet. Dom e ju roliga ju, de här är ju komedi rakt ner i burken :D

Vars är detta?
Jag e en anings fördomsfull och mina 2kronor föll på att detta måste väl va malmö? eller nått annat söder om göteborg :rolleyes:

engagemang kanske men verkligen inte påhittighet, det är ju som vilken "gangsta" video på emteve, dock utan uteliggare o svarta. :D :D sen är ju svenskt landskap lite finare än usas betongdjungel. :tungan

Skönt att de är kassa på att sikta..

Varför lutar han sig bakåt när han ska skjuta?

För de är de vanligast förekommande nybörjar felet. Fast de är skönt att gangsterna inte kan hantera vapnen iaf har man tur så missar dem de första 15 skotten.
Han ser ut som tjejer gör första gången de får skjuta lite pistol livrädda och lutar sig så lång bak man bara kan.
Får förklara att så länge man är på rätt sida om pistolen är den inte farlig.

engagemang kanske men verkligen inte påhittighet, det är ju som vilken "gangsta" video på emteve, dock utan uteliggare o svarta. :D :D sen är ju svenskt landskap lite finare än usas betongdjungel. :tungan

Du kan ha rätt där! Jag e ju inte sådär fruktansvärt insatt i gangsta videos.
Bara jag som vill se del 3 på den här?
Jag tycker den påminner lite om " pakasalim's " video här på SH.
:rolleyes:

Fåniga filmer om de är gjorda för att bygga någon slags tuff image. Jag var ganska säker på att det var skämtfilmer först, men efter nummer två så är jag inte lika säker...
Det jag störde mig mest på var att de rimmar cash med gräs i slutet av den första filmen. Jag får rysningar av så risiga nödrim.

För de är de vanligast förekommande nybörjar felet. Fast de är skönt att gangsterna inte kan hantera vapnen iaf har man tur så missar dem de första 15 skotten.
Han ser ut som tjejer gör första gången de får skjuta lite pistol livrädda och lutar sig så lång bak man bara kan.
Får förklara att så länge man är på rätt sida om pistolen är den inte farlig.

:D Ja han är verkligen en stor nolla när det gäller att skjuta. Lång tid tar han på sig och missar typ vartannat skott, trots tvåhandsfattning. Han hade inte blivit långlivad i en eldstrid. Men det fattar han nog inte själv. Självkritik är inget de här killarna känner till.

Å andra sidan verkar alla tuffa förortskillar vara lika dåliga på att skjuta. Se bara hur ofta det är skottlossningar i Göteborg och aldrig lyckas de döda nån. Ja, om de inte trycker pistolen mot nacken på offret då, som på Nivå.

:rolleyes:

Vänner som jobbat/jobbar inom ordningsmakten i Slöddertälje bekräftar mina fördomar...

Eller vänta, om det blir bekräftat är det då inte fördom utan fakta?

Gällande vapenhanteringen så kan jag bara hålla med. Karln verkar ju för bövelen skotträdd.

Politik

Enligt våra kära politiker är all fakta fördomar om det inte ligger i linje med partiprogrammet.... Men jag har stora förhoppningar om att dessa killar kommer att bidra till vårt samhälle och inte leva på mina skattepengar framöver :3freak:3freak:3freak

Det är alltså menat som något seriöst och inte ett skämt? Då blir jag rädd, mycket rädd. Läskiga människor men inte i det avseendet som de själva försöker vara läskiga.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park