Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför lutar han sig bakåt när han ska skjuta?
Kan jag tänka mig. Kamphundar figurerar ju också i filmen förresten. Eller så var det i del två. Nån som saknar en cross?
[YOUTUBE-ID]nwpZTZ1aRqo&feature=related[/YOUTUBE-ID]
orka inte kolla hela.....hade dom ingen egen pitbull att filma så dom hängde i buskarna för att filma grannens?![]()
hur kommer man på idén att göra en sån video?
skämmigt.....
Tycker det ser ut som Totenkopfskallen på hans mössa i slutet på det där klippet.
Antingen så är han medveten om det och allt är ploj eller så är han dummare än tåget.
Mina kulor ligger på alternativ två.
Edit: Var inte exakt totenkopfskallen när jag kollade efter. Rätt lik förvisso. Mina pengar stannar dock kvar på att han är dummare än tåget.
Haha! håller med dig! MEN i min värld får dom ändå +1 för engagemang och påhittighet. Dom e ju roliga ju, de här är ju komedi rakt ner i burken
Vars är detta?
Jag e en anings fördomsfull och mina 2kronor föll på att detta måste väl va malmö? eller nått annat söder om göteborg![]()
Skönt att de är kassa på att sikta..
engagemang kanske men verkligen inte påhittighet, det är ju som vilken "gangsta" video på emteve, dock utan uteliggare o svarta.![]()
sen är ju svenskt landskap lite finare än usas betongdjungel.
![]()
För de är de vanligast förekommande nybörjar felet. Fast de är skönt att gangsterna inte kan hantera vapnen iaf har man tur så missar dem de första 15 skotten.
Han ser ut som tjejer gör första gången de får skjuta lite pistol livrädda och lutar sig så lång bak man bara kan.
Får förklara att så länge man är på rätt sida om pistolen är den inte farlig.
Vars är detta?
Jag e en anings fördomsfull och mina 2kronor föll på att detta måste väl va malmö? eller nått annat söder om göteborg![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |