Fluxir
Min motorcykel har sex...
Drkosmos skrev:Var och torrkörde en Gsxr1000-05a på Claesons förra helgen, nu tycker sambon att vi ska ha en sån istället när vi är klara med huset.![]()
hum, man blir aldrig klar med ett hus.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Drkosmos skrev:Var och torrkörde en Gsxr1000-05a på Claesons förra helgen, nu tycker sambon att vi ska ha en sån istället när vi är klara med huset.![]()
Den gamla klyschan att "kvinnans list övergår mannens förstånd" slår aldrig felFluxir skrev:hum, man blir aldrig klar med ett hus.![]()
fwk skrev:Den gamla klyschan att "kvinnans list övergår mannens förstånd" slår aldrig fel![]()
fwk skrev:Sen är man rökt de närmaste veckorna![]()
Tycker det brukar kunna bli lite tvärtom hemma. Där brukar jag bli tillsagd att åka en sväng för jag börjar bli så jäkla gnällig när jag inte åkt på ett tag![]()
Haha, känner igen den där.fwk skrev:Man kommer aldrig undan helt...
När man betalar helt ur egen ficka och tror allt är frid och fröjd spelar de nästa kort: "Du lägger ner så mycket pengar på hojen att vi aldrig kan göra något tillsammans längre, varför har du den egentligen? Den kostar ju bara en massa pengar?!"![]()
![]()
![]()
*Foxen* skrev:Hon borde ju inte gnälla när det inte är hennes plånka som blir drabbad.. Varför kan fruntimmer inte bara vara glad för ens skull när man skaffat något man är så stolt över?![]()
Fluxir skrev:kom osökt å tänka på filmrepliken, "vad sägs om att vara Kåt, glad å tacksam?"
EDIT: minns inte vilken film det va...
Du får leta upp en ny svärfar helt enkeltksann skrev:Hur fan förklarar man (för en 60årig gubbe med en R100RS från 1983) varför man bytt sin K1200RS för en sporthoj?? Nu är han tydligen skitsur på mig... Han säger inget till mig förstås - bara gnäller till tjejen: "Men ni kan inte åka två på den!" "Den var ju en fin hoj!" blah blah blah...![]()
Vet inte egentligen varför jag bryr mig...![]()
Faaaan vad han är jobbig!![]()
*Foxen* skrev:Hon borde ju inte gnälla när det inte är hennes plånka som blir drabbad.. Varför kan fruntimmer inte bara vara glad för ens skull när man skaffat något man är så stolt över?![]()
Fluxir skrev:ja, vad ska man göra?
dom borde ju va lite tacksamma ibland...
kom osökt å tänka på filmrepliken, "vad sägs om att vara Kåt, glad å tacksam?"
EDIT: minns inte vilken film det va...
ksann skrev:Haha, känner igen den där.![]()
Men om jag inte skulle köpa hojen bara för att göra henne glad så skulle jag känner mig bitter och sur och det skulle förstöra vårt förhållande. Det var ungefär så det gick till med mitt ex. Fast det handlade inte om hojar då. Bättre att vara sig själv och låter kvinnorna bestämmer om dom står ut med en istället.
![]()
Jag säger som farbror Barbro "Näääääää, han är ju bara avundsjuk för att du har en större apparat"ksann skrev:Hur fan förklarar man (för en 60årig gubbe med en R100RS från 1983) varför man bytt sin K1200RS för en sporthoj?? Nu är han tydligen skitsur på mig... Han säger inget till mig förstås - bara gnäller till tjejen: "Men ni kan inte åka två på den!" "Den var ju en fin hoj!" blah blah blah...![]()
Vet inte egentligen varför jag bryr mig...![]()
Faaaan vad han är jobbig!![]()
Det är att hennes Pappa gnäller till henne som gör mig mest förbannad - förstår inte varför han inte kan prata med mig direkt istället, jävla fegis!PiEn skrev:Står det i första inlägget att hon är missnöjd? eller gnäller? var det inte hennes far som vart sur =/![]()
Håller helt med dig! Men vissa förstår inte detta.bikerwoman skrev:Skit i svärfar, det är väl inte honom du är i hop med?!
För övrigt går det väl bra att skjutsa på den? Jag skjutsade omkring svågern i flera timmar på min häromdagen och han såg så nöjd ut så![]()
ksann skrev:Det är att hennes Pappa gnäller till henne som gör mig mest förbannad - förstår inte varför han inte kan prata med mig direkt istället, jävla fegis!![]()
Men tjejen är också lite sur trotts att vi har skilda ekonomier (vi betalar hälften av alla räkningar var och sedan kan vi gör vad vi vill med resten av våra pengar). Hon gillade den gamla hojen jätte mycket. Tycker inte alls att den nya är lika fin/bra ()
Dom är en familj där man aldrig köper nåt nytt... Dom förstår sig inte på varför man skulle köpa en ny tv, eller bil, eller nåt innan den gamla var trasig.![]()
Håller helt med dig! Men vissa förstår inte detta.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |