Tjoffe skrev:Nej han skämtar inte men känner man Campar är det förståeligt.![]()
Hörredudu herr Von adel
=)
Fotrally:
Så var det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjoffe skrev:Nej han skämtar inte men känner man Campar är det förståeligt.![]()
campar skrev:Fotrally:
Så var det!

Fotrally skrev:Illa.. bra att det löst sig iaf!
Btw, skickat bulten?![]()
campar skrev:Löst sig o löst sig...jag får nog inte komma hem dit ännu! =)
Jag skickar bulten imorn.
//Niklas
Bjork skrev:ska alla vara så jävla bra kompisar med respektive pärons föräldrar, nu ser jag ju ännu mer tragisk ut,skulle aldrg startat tråden, finns det ingen som inte kommer bra överens?????
![]()
spectre skrev:Dom kommer överens med mig men jag kommer inte överens med dom, min flickvän bor hemma och det gör jag också så varannan helg bor jag hos henne och nu efter 2 år så börjar jag reta mig någonting fruktansvärt på allt dom gör, speciellt maten lixom vem fan käkar grönsaker?

spectre skrev:lixom vem fan käkar grönsaker?

Sad Glad skrev:Försök att ta det lugnt, är ni unga och ni inte varit ihop så länge så kan det ta ett bra tag innan du blir accepterad av svärpäronen :/
Kerplunk skrev:Är man onormal om man tyckte det var minst lika jobbigt att bryta med svärföräldrarna som med killen...![]()
![]()

Bjork skrev:Faan vad trött man blir på dom, jag har varit sambo med min tjej i 6 år. Funderar på att bygga nytt hus osv har planer för framtiden ihop, och när man då kommer hem till hennes päron så är allt bara negativt vi gör dåliga beslut. Hon blir ledsen för att jag säger som jag tycker åt dom,(har dumförklarat dom) Faan vad sne man blir på sådant destruktivt beetende.
Finns det nån som kommer överens med era svärföräldrar?
Åh när man köpte hojen var man ju knappt välkommen, det var som om jag redan hade kört ihjäl deras dotter....
Nej,behövde skriva av mig lite, dunkar med en poll.
------------Linusp3 skrev:WORD!!
Mina svärföräldrar är ena riktiga stolpskott. Jag och min sambo har haft ihop det i snart 6 år och varit förlovade 1/2 år (fick inte ens ett -"Grattis, va kul.") Farsan har pratat med mig ungefär lika många gånger som man kan räkna på kroppens sammanräknade utväxter, och då har jag ändå spenderat två somrar i deras sommarstuga. Men nu får det fanimej vara nog, ändrar det sig inte inom en nära framtid och han föröker bete sig som folk och lära känna mig är det "snapp, snapp" med den kontakten. Mamman är inte många steg bättre. Jag känner med dig, jag vet precis hur det är!!!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |